I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lite vägledning?

Övrig musik - Elektroniskt

2004-12-17 19:36

lite vägledning?

om man avgudar the knife , har blivit helt torsk på chromeos nya platta och tycker att new orders blue monday är en av världens bästa låtar, vad gillar man för typ av musik då? och är det nån som har tips på liknande låtar/artister?

/ snubban som inte har koll på området

blipp

2004-12-17 20:51
välbesökt forum märker jag... :/
blipp

2004-12-18 20:58
alltså, det funkar söka på the knife ochsimilar artists annars, inte så jobbigt

2004-12-19 03:22
SFW
Den där söknings grejen va ju ganska kass, vad är det för likhet mellan knife och looptroop, lilleman och bamse(vi snackar alltså om björnen)?
All makt åt Tengil, vår befriare

2004-12-19 07:11
Otto
jJag kollade inte, jag orkade inte...
det var i princip första bästa google resultatet jag stötte på...
men ändå... jag är trött på onödiga frågor, det finns säkert något där, personen i fråga gillar, mycket av det kan gott hamnat där det hamnat bara pga sin svenska härkomst... vilket är helt fel, men jag skulle tro att det ändå finns en viss likhet... osv osv.... bla bla bla....
hon får väl sålla själv eller?
jag är bara trött på folk som inte kan använda google och leta reda på viss info själva, jag vet jag vet, jag borde hålla mig borta från dessa fgrum om det enda jag har att bidra till är klagomål ... men saken är den att jag skiter i vilket ok?
puss

2004-12-19 16:57
SFW
det va inte så menat. men jag tycker att om någon frågar i ett musik forum så tycker jag att man skall få riktiga svar, inte "använd google!", det är endå ett forum där det diskuteras musik.

Visst om man frågar va någons andra skiva heter så känns det ju rätt onödigt att posta ett inlägg. men om någon frågar om t.ex. liknande artister så läggs det ju ändå upp för debatt.
All makt åt Tengil, vår befriare

2004-12-19 19:49
yeah, whatever

2004-12-23 13:53
the knife är så satans grymma, jag är fan kär i dom, men kolla upp "sagor och swing" inte för att det är så likt men det var det bästa jag hört sen jag hörde the knife första gången, och det är inte lite kass!
keep on chipmodding in the freeworld!