I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
khonnor
Övrig musik - Elektroniskt
Tillbaka till forumet
vibe
2004-11-18 21:36
khonnor
vad tycker ni?
för mig är det ett mästerverk.
khonnor själv är ju inte mer än 17 år gammal.
xo
smek
2004-11-18 22:00
riktigt bra faktiskt. skit skön kan inte få nog av den nya skivan. som sagt bara 17 år det är ganska sjukt.
anal_
2004-11-21 14:27
cpmusik.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -
whoa = ZOG.
nil F39
2004-11-21 22:46
han är okej. men alla tycker ju han är så fantastiskt bra för att han är så ung
jag tar tillbaka allt jag skrev
mokkori P43
2004-11-22 07:38
Har Khonnor släppt något annat album än handwriting?
vibe
2004-12-21 16:18
nope. det tvivlar jag på.
efterklang var nice btw.
xo
wenner P41
2004-12-21 22:39
Jag såg på CBS 60 minutes om en kille som är tolv år och komponerar klassisk musik.
Han anses vara ett underbarn och jämförs med klassiska kompositörer som Mozart och Beethoven.
Killen berättade att hans musik bara finns där i huvudet på honom och väntar på att komma ut.
När han överför musiken till noter på papper går det skitsnabbt och han behöver väldigt sällan göra några rättningar. Experter menar att det typ föds en sådan person vart 200:e år.
Det är jävligt coolt.
Vad jag tror det är jag vill få fram är att Connor Kirby kanske inte är så jävla ung endå. Han har suttit nere i källaren och lekt med pappas jättefina dator, spelat lite gitarr och viskat i mikrofonerna och på köpet fått fram några riktigt schyssta poplåtar.
Visst, om man ser historiskt sätt så kanske det inte är så många 17-åringar som har släppt asbra skivor. Men det betyder inte att de inte har haft potential till att göra det. Jag tror att vi i framtiden kommer att se flera unga popmusiker som likt Kirby har haft tillgång till en rätt schysst hemmautrustning som de kan göra schysst musik på. Innan är det nog också många som har behövt gå omvägen med att göra kommersiellt gångbar musik innan de får tillräckligt med förtroende och studiotid från onda skivbolag. Men det behövs inte längre.
Jag vet att jag flummar jävligt mycket samt också är avundsjuk, men det var ju trevligt att jag fick dela med mig av mina åsikter.
Ja, just det...skivan är bra också.
Han är 18 förresten(grattis).
////
Otto P42
2004-12-21 23:13
wenner P19
Folk blir äldre, han va faktist 17 när han spelade in skivan.
Sen tycker jag utvecklingen inom musiken är bra, att man kan göra sin grej och inte behöver kompromissa för att skivbolaget skall gilla det och därefter ge ut det. Detta gör att mer musik kan ges ut utan att den skall vara gångbar.
Sen att säga att han bara har suttit i källaren med pappas dator och viskat i micen och loopat lite knaster är orättvist.
All makt åt Tengil, vår befriare
Guerrillero P39
2005-01-17 22:52
Han var 16 när han spelade in de större delarna av skivan.
www.shumway.se - världens softaste webzine
scfriend
2005-01-24 12:57
jävla hype bara.
FREEE ROBBADUBBBB!
anal_
2005-01-24 17:42
det är en hon väl?
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -
whoa = ZOG.
Oaks P41
2005-01-24 18:24
jag fick skivan idag! har inte hunnit lyssna än men jag hoppas att den är lika bra som jag har hört att den ska vara!
"I wake up in the morning and piss excellence"
Eksem P43
2005-01-24 19:50
Fastnade efter This is our music-dokumentären.
j-adD P40
2005-01-26 02:45
Jag hade inte hört nåt av hypen utan fick bara skivan av en kompis, och den är helt sjukt underbar. Älska, ibland är det bra att inte höra hype :)
12.
j-adD P40
2005-01-26 02:54
lite offtopic men : vilken onlinebutik enligt er är bäst där man kan köpa khonnor och annan mysig, bra elektronika?
12.
Buisness
2005-04-24 17:19
Kolla in Khonnor under aliasen Grandma och I, Cactus.
Där har ni feta grejer.
you can't scare me, i'm sticking to the union.
smek
2005-04-25 19:58
men asså hans musik är charmig det är väl det som är saken så jävla ny och cool är den ju inte finns ju hur många som hälst som sitter i sina källar och gör sån här musik. textmässigt så sug den ju tycker jag men visst den är charmig.
Buisness
2005-04-26 00:56
och den informationen har du från vilken källa?
alltså, vore kul om det var så, men inte så värt o tro på kanske.. :/
you can't scare me, i'm sticking to the union.
CiL P39
2005-06-02 18:00
handwriting är ruggigt bra.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
SpT P39
Hangaround
2005-06-05 01:00
ska bli kul o se dom på Roskilde.
okonsten.wordpress.com/
CiL P39
2005-06-12 14:57
nej efterklang är absolut inte bättre. f.ö inte ens samma division
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
mephisto
2005-06-12 17:16
GIllar skivan, tycker den är lite.. långsam bara :D Men definitivt bra.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto
2005-06-13 18:09
Ändrat mig, skivan är fantastiskt.
Har han släppt en skiva som heter Handwriting också eller?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto
2005-06-13 20:46
Gah, va Pinsamt. Klart det är skivan :)
Men vad är det för andra grejer ni pratar om? :D
mephisto
2005-06-13 20:47
Jag är förvirrad idag, du skrev ju att det var EP:s .
Sorry :D
Tillbaka till forumet