chipmusik
någon som har någon skön chipmusik, hälst mp3 så man får lite ro när man surfar? btw någon som har dummoods musik på mp3?
www.chiptunes.com klicka på mp3 längs ner i listan , dom andra är i andra format men det finns en del där
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
whisper har jag doc redan, men tankar mp3orna från din hemsida, fungerar perfa :-). får man fråga vilket program du använder för att göra musik?
Fasttracker2
Big up Dubmood fett duktig är du
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
dubmood du på whoa, Big up grymmm musik
kan du inte ta och berätt lite hur du gör sån här musik
fatcaesar: tack... jag använder Fasttracker2 (finns på thepiratebay)
okok, you and maktone are the KINGS,
dubmood du e tight, tur att man inte sysslar med chipasså :)
http://www.sthlmmd.se
Fan, man blir ju sugen på att göra lite chipmusik igen, var ju några år sedan. Skrotade min Amiga 500 och med den 100-150 chiplåtar ... trist, man kunde ju behållt dem ;-) men men.. kul med lite old-school musik i alla fall... keep up the god work... Låter lite väl proffsigt i Fasttracker, det var bara 4 kanaler på min amiga 500 ;)
dubmood Förresten, Razor 1911, är det samma gäng som höll igång på Amiga 500 scenen för 10-12 år sedan? Själv var man Skidrow´are på den tiden.. ;)
amiga 500 var skit, Atari ST!
Ehh... Den ända anledninge till att ha en Atari var att den hade inbyggt midiintreface, men ville man had den till att spela spel o göra allt annat kul som man gjorde på den tiden , ringa Elite BBs´er, demos etc etc så var Amiga överlägsen. Fans för fan ingen Atari scene. Så Atari ST sög doktigt. Amiga rockade... Så är det bara.
Atariscenen var jävligt stor så vadfan snackar du om. Atarin var dessutom snabbare (8.1mhz mot amigans 7.9) och jag slår vad om att det närmsa en elitbbs du kom var att bo på samma riktnummer. bitch
=)
dubmood - You rule ^^ Tycker mig känna igen en del musik från releaser från Razor1911? Någon sanning i detta? ^^ Atari ägde för övrigt.
Look with your own eyes - See with your own mind
Asnebak F16 razor1911.com är uppe? Har varit uppe de senaste dagarna :) För övrigt rular mycket riktigt NES ^^ Men likaså Atari.
dubmood Ja ja ja.. Doktorn sade vi skulle hålla med dig.. du verkar vara väldigt Elite ;) ...
PenDragon P20 Vad vet du om vad som rulade? Du var ju inte torr bakom öronen när det begav sig, vännen. Eller fösöker du inbilla mig att du satt o hackade amiga eller atari för 15 år sedan för det var då det begav sig. (inte med tanke på att du är 20 år nu) Tror verken du eller Dumbmood ;) har koll på vad ni snackar om. ;) Men visst... köp en Atari o ha kul med den... jag skiter i vilket.
Viruz_ P0 Och var i helvete fick du luft ifrån? Nä ok, så du påstår att Amiga och Atari försvann för 15 år sedan? :) Var god avlid. zZz på dig, spring iväg och försök leka oldschool någon annanstans.
PenDragon P20 Nä, jag säger bara som det var. Efter 1994 slutade nästan alla stora speltillverkare göra spel till Amiga platformen. Sen dog scenen. Det fanns kanske några fånar som försökte hålla den vid live genom demos o sånt trams. Men crackingscenen dog då. Dvs 10 år sedan. Alla gick över till PC som ville fortsätta cracka. Så jag försöker inte leka oldschool jag ÄR oldschool mannen och du en newbee som missade tåget. ;)
Viruz_ P0 Ja och 1994 var jag 10 år gammal :) Jag är född och uppvuxen vid en dator så jag kan ju lova dig att jag satt vid datorn då. Newbie är jag då säkerligen inte. Jag är en av de få i min ålder som haft en dator sen dagen jag föddes. För övrigt har mitt intresse för varken Amiga eller Atari aldrig varit större än ytlig. Spelat lite spel, haft lite kul. Så jag förstår inte riktigt var ditt patetiska angrepp kom ifrån?
lyssna på doktorn han har stenkoll på vem som är elit.
förövrigt har razor1911.com varit uppe hela tiden förutom några dagar i våras då IFPI tog våran webserver.