I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-28 13:37

GOA

är det någon här som kan ge mig lite hjälp vad det gäller GOA?
vad är det för skillnad mellan GOA o psytrance o vilka artister finns det inom goa-genren som är tunga?

väldigt tacksam för svar!
pZ

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2004-09-28 17:00
en skiva du ska kolla in är Best of GOA 2002 tror jag, fett grymma låtar
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2004-09-28 21:05
jag har ett band hemma som är undertecknat "Destination GOA" är det nån som har någon aning om vad det kan vara?
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!

2004-09-28 21:49
komik P16

De e en samlingskiva med olika artister, man har släppt ganska många nu tror ja...
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.

2004-10-01 17:37
ok tack då vet jag!=) den var riktigt grym!

2004-10-04 15:43
chakra - liquid troll
Bose-Einstein Condensation

2004-10-05 19:16
äh allt sånt e bajs.

Goa Head skivorna är kvalite. Goa Head 1-9.
Annars är det inga samlingsskivor som är av kvalite.

Distance to goa är ok, Destination Goa är ok men ...

det är typ.. "POP" om ni fattar va ja menar.

Goa Head ska ni ha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-11 14:31
Jag tycker Goa är ren skit...
För jävla mesigt och det tar inte till mig på något sätt allt..
http://www.subfm.com/

2004-10-14 02:27
goa skivorna är bara en sorts samlings skivor, sluta jiddra! kolla upp "Power Source - Goaway" om du vill ha ett bra tips om nån låt som är med på nån GOA skiva

2004-10-14 02:37
kolla bara psyshop.com!!! där kan du hitta va du än letar efter......