I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur kan ni leva med er själva????

Övrig musik - Elektroniskt

2004-09-13 23:49

Hur kan ni leva med er själva????

När man hittar sån här musik när man letar hiphop musik på soundclick www.soundclick.com

det här va nog det värsta skiten jag hört!
och sån här dynga har publik!!
GAAAAH

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-14 09:27
Hahaha, I love this shit!
Beatroot.

2004-09-14 23:58
vad pratar du om? hur kan vi leva med oss själva?
finns ju puckon och patetiska misslyckanden inom alla sorters musik.
inte minst hiphoppen (som faktiskt är en av dom puckotätaste genrerna, tillsammans med trance och nu-metal).

2004-09-15 16:34
Jag gillar en del element av usa såsom att hiphopen föddes där och dom gör fortfarande mycket bra hiphop, sen gillar jag en del amerikanska bilar och amerikanskt käk, de sakerna tycker jag är värda att glorifiera. Att de sedan har en riktigt puckad president och att medelamerikanen är stendum är en annan sak, det är inget jag gillar direkt.
Att du tycker min musik är mög får ju stå för dig, det som ligger ut är ett freestyle och en session som ja liksom inte gjort nått speciellt med, bara rappat...
Jag är ingen webdesigner så det kan nog stämma att min site är rätt ful :)
Men även om jag badar i skit så är det i alla fal EN MILJARD GGR BÄTTRE än det här jävla techno möget!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-15 17:12
han snackar om hardcore och techno, killen kan ju inte ens veta vad han har för stil och så kan han ju inte ens producera dålig musik, detta suger pung
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2004-09-15 18:46
ja techno suger verkligen!

2004-09-15 19:22
Men vafan! Du kan ju inte klanka ner på en hel genre för att du hittar en kass mp3a på nätet!

2004-09-15 21:32
joooo de e bara 2 unlimited som e bra-

2004-09-15 22:18
diffused

Nu förstår jag inte. Du gillar USA bland annat på grund av att hiphoppen föddes där..?
Du har ingen aning om HUR den föddes?
Mycket gammal hip hop påminner väldigt mycket om just techno. Afrika bambaataa och gänget inspirerades (kopierade?) till exempel av Krafwerk. Sen kom samplers och efter ett tag dumpade dom flästa hiphop-producenterna sina trummaskiner och synthar.

Sen förnekar jag inte att det finns otroliga mängder totalt värdelös techno. Men det finns otroliga mängder totalt värdelös hiphop också.

2004-09-15 22:45
jag trodde att gammal hip hop påminde mer om eh-lektro eller så.

2004-09-16 08:19
diffused

du kan fan ingenting ser man, DETTA ÄR INTE TECHNO, DETTA ÄR DÅLIGT PRODUVERAT HARDCORE

2004-09-16 08:40
fatcaesar, näe det här är inte hardcore... Good clean fun, refused osv det är hardcore!
Jag vet hur hiphopen föddes, men jag tycker inte den på minner nått om techno.

2004-09-16 09:27
va i...Detta sög ju allt! iallafall den första..
*snaark*

2004-09-16 09:29
HAHAHAHAAHAH! Han är...speciell! Lite konstiga låtar..men bar liiiiiiiiiiiiiite...
*snaark*

2004-09-16 09:36
Diffused. Nej det finns en elektronisk brötmusikstil som heter hardcore stor i områden som holland och tyskland
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2004-09-16 10:40
Aja, pallar inte att argumentera.
Men jag tycker det framstår som ganska korkat att (som hiphoppare) prata skit om elektronisk musik (Diffused riktade inte sin kritik mot techno i synnerhet utan mot elektronisk musik i allmänhet).
Med tanke på vad den har betytt för hiphoppens utveckling.

2004-09-16 14:33
jag har inte dissat alla elektronisk musik, jag själv gillar chippar, house och en del annat, men sånt här techno mög har jag jävligt svårt för.

rofeman > hehe är tyskland och holland områden? jag trodde det var länder :D

2004-09-17 12:04
Pelle you rock, seriusly! I love it!
Beatroot.

2004-09-18 14:44
diffused

assåelektro hardcore, om du menade rock hardcore

2004-09-18 18:14
mmm det menade jag nog.

2004-09-18 19:35
jag trodde hiphop uppstod genom att man loopade breaks på två skivspelare men det kanske bara är jag?

2004-09-19 14:14
du har rätt floppen

2004-09-19 21:45
ju nevver nåvv....

2004-09-19 23:25
haha han ägde ju. alla vet ju att musik låter skit när man är nykter!
Producent

2004-09-22 19:49
HAHAHA... sååå jäkla tragiskt..
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br>
http://www.johnik.com

2004-09-22 23:14
värre än eurocop typ!!!

2004-09-24 15:03
detta är det mes B aktiga Hardcoren jag har hört

2004-09-24 16:24
den här killen är inte
seriös, alternativt
jävligt seriös och det
med knark i skallen.

sämre får man leta
efter... :)

2004-09-24 18:29
jag är 21 och är heltidsstuderande, jag gör bara det mesta av min tid. sitter inte o degar.
Geck0 du har helt fel om mitt rappande, jag har inte publik...

dessutom:

YOU'VE BEEN ZAPPED!!!! :D

2004-09-25 10:36
diffused ÄR dj deville.

2004-09-25 13:25
Nej.

2004-10-01 16:46
hehe det är jag som är dj deville :)