I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-08-30 14:08

Annie

Oops, Annie har varit "Veckans hitvarning" på Ztv. Chewing Gum är trots allt en grym Richard X produktion men hon passar väl inte riktigt in på ztv. Frågan är om det är en travesti eller om hon verkligen gillar att vicka på rumpan sådär. Hennes "Greatest Hit" är iallafall en klassiker. Lyssna på den... Lyssnar precis igenom ett promo ex av "Anniemal" - hennes nya album. Riktigt bra..

I'm losing my edge

2004-08-30 14:39
Ok, bara det att albumet heter Anniemal får mig att bli misstänksam. Sen känns det som att låten kommer bli missförstådd (ungarna kommer älska den för att "den handlar om tuggumi") och sönderspelad och jag anar redan min framtida avsky för den.
Det känns som att enda anledningen till att Ztv har den som hitvarning är att Richard X producerat den. Och att hon är från Bergen
"I´m armed and I´m equal"

2004-08-30 15:05
Chewing Gum är however en dope sång. Den blir ännu bättre utan videon, helst på ett fullt dansgolv. Men det känns lite som att någon vill att hon ska bli nya Kylie. Vill man det?
I'm losing my edge

2004-08-30 16:23
Videons regissör vill nog ha henne till nya Kylie. Äkta Kylierumpvickningar ju :)
"I´m armed and I´m equal"

2004-08-30 16:26
yes, true. Hon har en låt som heter "Come Together" på nya skivan som är grym!
I'm losing my edge

2004-08-30 18:07
tycker the greatest hit var bra, den var ju med på tellé records samlingsplatta. videon till chewing gum känns mest billig. har inte reflekterat nåt viadre över själva låten
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"

2004-09-01 14:41

Näj

Det är snarare en ironisk video än någon Kylie-apning

Vakna!

A-lista på p3 från denna veckan fö
har ni sån där piggelinshot?
aha okej.. fy fan vad äckligt!

2004-09-01 15:32
Intervjuade Annie igår! Hon berättade att videon inte alls är ironisk, vilket jag också trodde. Hon verkar rätt soft bara. Föresten låter inte skivan alls som Chewing Gum. Det är mer house, Röyksopp har proddat två spår.
I'm losing my edge

2004-09-02 08:55

vice:
kul!
radio? eller skriver du i nån tidning?

jag skrev väl för övrigt inte att den var ironisk, utan snarare ironisk än någon kylie-apning

och jepp
plattan är fet
har ni sån där piggelinshot?
aha okej.. fy fan vad äckligt!

2004-09-02 16:18
nja, jag skriver för en tidning.
I'm losing my edge

2004-09-03 20:30
hon lär väl ska vilja ha cash. lite trist, hennes pojkvän och hon gjorde ett par riktigt briljatna låtar, däribland redan nämnda the greatest hit. i will get on är en underskattad låt också, jävligt fin.

2004-09-07 14:11
Vice är en jättehäftig journalist. Fast han är lite Cutting edge.
Annie sjunger om sig själv, och sådant är alltid Grejen.
crack

2004-09-09 21:29
tycker videon sabbar hela låten, låten är helt ok men videon är överstörig, stänger typ av när jag ser videon men den funkar att lyssna på radio
arne weise