I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vilka var på jedi, vad tyckte ni?

Klubb & Konserter - Stockholm

2010-11-19 18:13

vilka var på jedi, vad tyckte ni?

vilka whoaiter var på jedi och ill bill spelningen på strand igår?
Vad tyckte ni om spelningen? Bästa vs. Sämsta? :)

(Inlägget ändrat av Squirtle 2010-11-22 02:52:20)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-19 18:19
Jag var hemma.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2010-11-19 18:33
Jag var där! det var riktigt bra även om jag tycker JMT var lite sådär men det var väntat. Jag snackade med dig också om du kmr ihåg ? haha

2010-11-19 21:31
Periferia_Sud : jag håller med om att jmt var sisådär.. men det måste vara svårt att kliva på efter ill. för han var riiiiiktigt tung!!
=)
Japp, du stog bakom mig väl ? =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-21 12:57
Ill Bill spelade här i Malta igår, och det var riktigt tungt.
Men hade nog hellre sett han hemma i sverige. Det var garanterat mer folk på den spelningen.

Manager

2010-11-21 17:13
Ill Bill var fet. Han snubben från Snowgoons som kickade med Ill Bill var också rätt tung. Han körde bra låtar, Anatomy of a school shooting och My uncle shoots heroin t.ex.

Jedi Mind var väl bra, inget större fan så jag ska inte säga så mycket.

Missade Arsonists.
Redline!

2010-11-22 21:41
jag har postat ett gäng låtar jag filmade i den andra konserttråden om det är någon som är sugen, bra ljud och hyfsad bild efter omständigheterna.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "

2010-11-23 20:08
Arsonists var bäst, tätt följda av Ill Bill o Sicknature.
JMT var ok, men det kändes som en riktigt bra repris av deras spelning i våras. Inget nytt förutom nåt spår fr Season of the Assassin.

Freestyle o D-Stroy var sjukt bra, mkt tråkigt att Q-Unique aldrig kom, det hade varit golden! Crowd control at it's finest säger jag bara...!
Ill Bill verkade vara på gott humör o körde ett bra urval av låtar!

Jag var nöjd när jag gick hem.
"Can't believe you on the canvas, I'm just throwin jabs" - Inspectah Deck

2010-11-24 16:37
Jag var på plats. Jag har tinnitus nu pga den spelningen. Men det var riktigt fett. Soft ställe också!

2010-12-01 10:46
Jag var där! Tyckte som tidigare nämnts att JMT mest var en repris från i våras.
Arsonists var höjdpunkten på kvällen, Ill Bill tätt efter, hade gärna hört han köra lite mer verser på Non Phixion låtarna de gav "teasers" av.
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2010-12-02 08:49
Jasså du Febban? Du var där? Jag såg dig aldrig. Tråkigt men vi ses nästa gång.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2010-12-06 09:44
Haha! Nej, fan.. trodde jag skulle se dig där. väldigt mycket folk dock, lätt att missa! :D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'