I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på bra ute ställe för 18års dag

Klubb & Konserter - Stockholm

2010-01-04 15:05

Tips på bra ute ställe för 18års dag

Tjena, min brud fyller 18 år på fredag, vill ta henne till något soft ställe där dom spelar skön musik och har humana priser. Inge jävla klaras eller kickis ska va något chill och inget jävla drägg hak heller.

Tack på förhand

/Cody Vernon

This is some Cody Vernon shit

2010-01-04 20:58
vad får det kosta? vad gillar ni för musik? vilken tid vill ni vara där?

2010-01-05 13:33
Be dom öppna upp crazy horse igen ironi.
RATED R!

2010-01-05 21:13
medoria:

det får inte kosta överdrivet lixom, vara där runt 9, musik = hiphop , dubstep, dnb, reggea , reggeaton osv

2010-01-06 00:41
jag har iofs inte varit på 18årsställen på åratal men jag skulle gissa på att det är rätt tomt på de flesta treställen klockan nio. det kan ju iofs vara en fördel. jag tror dessvärre inte ni kommer klara er undan dräggen, det kommer det finnas var ni än går. om det inte vore för att jag hatar dem bow skulle jag tipsa om det stället, men där är det tjugo så det gäller att vara ute i tid. har inte så bra koll på hur hårda andra klubbar är, trinity kan ju vara värt ett försök, men där är det ju mest reggae och dancehall och knappt en människan innan tolv.

2010-01-06 18:15
Invig din oskuld med en klassisk Viperroom/Klubb Blå

2010-01-06 23:30
Hade jag varit diktator hade jag Kweeli avrättats.

Om ni gillar blues så skulle jag tipsa om Villenborn i Gamla stan, Antar att du bor i Stockholm eftersom du inte skrivit annat. Dom brukar ha blues jams och sånt, inte säker på vilka dagar dock.

Bättre kan jag inte ge er eftersom det inte finns många bra ställen med 18-årsgräns.
Twang System fi de werl

2010-01-08 00:38
Har sjätte tunnan i Gamla stan fortfarande synth/goth/industri/osv fester där på fredagarna är det inget snack om saken! Men nu minns jag inte om det var varje, varannan vecka eller en gång i månaden? Hur som helst, helt stört kul att supa sej full och kolla in dom där skeva industri & gothbrudarna! Jag kan nog säga rakt av att det inte finns något fetare 18-ställe att börja kvällen på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-09 14:51
tack för tipsen blev nattskifftet på blå skåpet pop elektro inte så överdrivet nice rätt liten stängde 1 och rätt annorlunda folk mot vad vi var, men det blir vad man gör de till, trevligt sällskap + mdma = en helt okej 18 års dag för lilltjejen

Får testa era hak ni tipsa om någon annan helg.

btw, finns det inga ställen med chill musik och typ soffor och kudar ett chill out hak lixom det hade passat in perfekt igår?

Ska finnas något ställe klubb sås , någon som vet något om de?

/Cody vernon signar ut

2010-01-09 15:30
btw, finns det inga ställen med chill musik och typ soffor och kudar ett chill out hak lxom ?

There's no such thing

2010-01-09 15:54
kungsholmen:

Fett synd alltså , det är dags någon styr upp ett sånt ställe

2010-01-09 19:05
joo vet finns kanske men har inte hittat det :/
Producent

2010-01-10 20:29
Little Persia är väl ganska chill?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-01-15 12:48
finns ju vissa feta hotellbarer som har soffor schysst dricka o pumpar musik..
ex. nordic light på vasag.
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2010-01-15 14:42
Jo, men vem vill dricka dyrt till stekig electronica?... Har man råd att dricka där om man är 18.. Eller blir man ens insläppt? Tveksamt. Rekommendera det där stekiga haket är nog inte så lyckat öht..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-11 14:11
Kostar som överallt annars idiot.
Det är en Hotellbar så dom bryr sig inte om du är 18 lr 80

Men det e klart han vill ta med sin tjej till soft kök o bar lr varför inte wokhouse ??
Jävla pajjas man vill väl ta henne till nå fresh?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2010-02-11 23:05
Som överallt annars? Så alla ställen kostar likadant, pucko? Så fresh betyder stekigt? Skulle inte ro det, va.. Och du.. Sug min kuk, va?