I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LADY SOVEREIGN & DJ ANNALYZE LIVE PÅ F12 IKVÄLL KLOCKAN 23.OO

Klubb & Konserter - Stockholm

2009-06-17 11:13

LADY SOVEREIGN & DJ ANNALYZE LIVE PÅ F12 IKVÄLL KLOCKAN 23.OO

Du läste rätt!!

LADY SOVEREIGN & DJ ANNALYZE LIVE PÅ F12 I STOCKHOLM IKVÄLL KLOCKAN 23.OO.
ALBUMET JIGSAW SLÄPPS IDAG!

2009-06-17 12:14
Åldergräns? Biljetter? Vet inte vad F12 är för stället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2009-06-17 13:15
F12= Fredsgatan 12, brukar vara 23-års gräns där.

ONSDAG 17 JUNI

Ficks
Makode med bögkompani har gjort sommarens finaste bokning. Det är ingen mindre än Lady Sovereign, den brittiska grimescenens stenhårda fanbärare som kommer och gör en snuskig livespelning. Om hon, till bögpublikens förtjusning, framför sin version av The Cures ”Close to me” kommer Ficks lyckas med att ha omvandlat varenda Svensson till homosexuell innan klockan slagit sex. DJ Gay Kornél spelar skivor och Blondinbella är stammis.

Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2009-06-17 13:17
Om Ficks på f12

Terrassen: Ficks
Tredje året, sista sommaren. Under parollen ”Ficks – vilka är vi att döma?” är trion Kornél, Ulrich och Makode tillbaka med homoklubben som orsakade regnbågsfrossa och löpsedlar i fjol. I vanlig ordning utlovas vidriga temakvällar och psykoaktivt festande för såväl snuskiga tanter som välkammade pojkar
Toastare

2009-06-17 13:18
och till sist kan man inte understryka nog att det är ett promo-gig för nya plattan..

2009-06-17 14:02
trevligt, vi rullar dit. Hennes spelning på roskilde för 2-3 år sedan var vrickad, antar att den här kan bli något liknande.

BountyBoo, jag trodde inte att promo var sovereigns grej? ;)
Hepp och pepp
Toastare

2009-06-17 14:34
promo eller Promoe?

Blir nog kul i alla fall och kul att de kör det på F12s homoklubb..