18-19/7 - Guru, Leela James, Erykah, Raphael, Joss Stone, Estelle @ Stockholms Jazzfestival
STOCKHOLMS JAZZFESTIVAL, Skeppsholmen18/7 Leela James Estelle Timbuktu Guru´s Jazzmatazz feat. Solar and the 7 Grand Players19/7 Raphael Saadiq Joss Stone Erykah Badu
http://www.stockholmjazz.com/artist_lineup.php
NÄÄÄÄÄ :0
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gah vilket jäkla leende jag fick när hörde detta. God dammit! Off the hook!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt, men jag förstår fortfarande inte vad Timbuk och Laryn ska göra där?
Twang System fi de werl
leela james? ni skojar.. helt plötsligt är det skandal att inte gå
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
kul att Leela kommer också!!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
herregud, sprang nyss in med huvudet i väggen! men vilket jävla pris :( kommer bli sommarens höjdpunkt :)
mind over body, spirit over mind
Leela James & Lauryn Hill 18/7 Raphael Saadiq, Joss Stone, Erykah Badu 19/7 Betyder det att man måste köpa två biljetter, en för 18:e och en för 19:e för att se badu och miss hill?
Shuu
Är fortfarande i chock! Rash_ yes, eller så köper man två-dagarspass.. så jävla värt!!
såg precis priset på två dagarspasset, säger bara god damn höll på att ramla av stolen haha men det är sant som du säger. Lätt värt!
Shuu
En stor del av mig blev plötsligt väldigt, väldigt lycklig. Med tanke på att jag har längtat efter att se fem av artisterna länge och resten av artistlistan de två dagarna inte är fy skam heller så känns faktiskt inte biljettpriset så saftigt. (Kom ihåg att Erykah på Berns gick för 600-700 spänn sist).
hur löser man biljetter å när kan man göra det??
sjukt grymt att guru kör också!
biljetterna är släppta på ticnet.se =]
Joss Stone! Badu! Klart man ska gå..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
lauryn hill, guru jazzmatazz & timbuktu på samma dag :) fast det e jävligt dyrt att gå 1 dag!
leela james för faen vad tungt det kan bli!
Catapults Ent.
Sjukt jävla underbart! Då gäller det bara att pricka in semestern då!
...Jag skojade bara!
skojja inteeee.... min högsta önskan är å se lauren...fyfan va nice!!!!!
Klubb One Drops @ Bergmans (simba) 3/7. Dancehall,reggae,grime,UK garage och Funky house på två golv. Miss Anthrax - Sir Dizzle och Funky C står för musiken
lauryn, erykah, guru, timbuk, leela james, saadiq på en helg? måste vara det sjukaste jag varit med om.1200 för det känns som ett mjölkpaket
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
hellt sjuuuukt! ni som vill lyssna på MUSIK!! missa inte detta då!
trist, kul och se vad för "värdig ersättare" dom hittar
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Jag säljer min biljett för hela veckan till reducerat pris. Holla!
Västkust Rockerz
om ni fick önska ersättare, vem vill ni se? finns väl ingen värdig ersättare, skulle vara stevie wonder då, men det var ju lauryn jag ville se.
Det var en svår fråga, såg Stevie förra året. Men typ Prince eller Isley brothers hade varit jävligt bra ersättare.
Äh, fetaste kvällen ändå på hela festivalen. Gör inget att Hill ställer in. Och hon kan vara väldigt ojämn, senaste tiden pendlat mellan katastrof och världens bästa.
Kan inte Jill Scott komma?
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
PRINCE alla dagar, Jill Scott, Maxwell, Nneka... typ
Ord.
Q-tip vore jävligt nice! Han är på Europaturné under de veckorna. Hook it up!
MAKE IT HAPPEN!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Åh, jag skulle jätte gärna vilja se Q-tip!!
Hade inte suttit fel, FIX NU!!!!!
Ord.
Kanske borde tipsa jazzfestivalen istället för att önska på whoa?
Har mailat till festivalen. Gör det ni också och requesta Q-tip så sätter vi skiten i rullning!
Estelle är klar, jag antar att det är hon som räknas som ersättaren till Lauryn Hill. Har sett Estelle ett par gånger och även om hennes låtmaterial är lite ojämnt så är hon rolig och personlig på scenen.
skriv kort, helst inte alls
säljer min ticket till hela veckan för halva priset, någon intresserad? holla.
Västkust Rockerz
Nu är festivalen igång! Vilka dagar tänkte ni gå och vilka akter tänkte ni se?
jag har en extra biljett till lördag, ingen att gå med, någo som vill haka på ?
Unt0uchable Jag vill!! 18/7 Leela James Estelle Timbuktu Guru´s Jazzmatazz feat. Solar and the 7 Grand Players Oh wow! Vad måste jag göra för att få göra sällskap!?!
Kaneida kommer vara där lördag och söndag, hojta så hookar vi
leela va galen. sjuk. helt tokigt! WOW!!!!
Unt0uchable Tack återigen! Även om jag kände till Leela James innan genom låtar så var det en ögonöppnare och se henne live! Härligt att återigen se Guru live också med sin crew! Rätt fet timing av Guru även att styra fram en svalkande regn lagom till de sista verserna av en uppeldad publik som fick se en sneande Guru p.g.a. roddarna som ville jaga av honom från scenen p.g.a. brist av tid.GangstaBambam Hej, tack för erbjudandet om att hooka på festivalen, tyvärr hamna jag för långt borta från sthlm och fick tillgång till nätet försent för att styra kontaktuppgifterna pga tidsbristen. Får hoppas på en rain check framöver på en spelning nära oss.
ja! visst var hon sjuk! det är lugnt :) tack för allt annat! ja haha de där va ju höjdpunkten, me love it!