27/9 - Klubb Spiderdogs, med Allyawan!
Tack till er som kom på vår nypremiär! Säsongen fick en riktig drömstart när Chords gästade på ett knökfullt Tantogården. Lördag 27 september kör vi igen. Denna gång får vi besök av Allyawan, en av landets mest lovande rappare! Han har gästat Loop Troop Rockers, släppt låtar med Shu Bre Express-kollektivet och imponerat med grymma grejer på egen hand. Låter det spännande? Kom och se vad det handlar om på Klubb Spiderdogs! Spiderdogs är husband, Mofeta & Jerre är värdar och spelar live. DJ Large spelar sin bästa hiphop, soul, funk och disco.27 september, 20-01, 18 år, 100 kr. Tantogården, Ringvägen 24. Klubb Spiderdogs myspace Allyawans myspace Besök även våra sponsorer:www.gulanstore.se www.planka.nu
www.mofetajerre.se
Hur är det med ventilationen? Lika varmt den här gången?
i'll make you disapear like gas in the air...
hösten är här, det kommer garanterat inte bli lika varmt som sist. men jag tror knappast du kommer frysa... :)
www.mofetajerre.se
Sweet! Ses där!
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
Nja, jag vet inte riktigt.
Inte jag heller. Känns som ni missade artisten på något sätt, inget ont om Allyawan men han mäter sig inte med Chords tyvärr. Menar inte heller att ni behöver någon superstar varje gång, men du förstår. Hoppas ni kan fylla stället iaf till hälften, ses förhoppningsvis en annan gång.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Hur kan du hata på allyawan? det här blir fett, vi syns där!
Can't break necks in boxes
betaform jag tror Allyawan utan tvekan kan fylla tantogården.
"I welcome all the hatred you can aim at my name"<br>Roadlake
Alltså.. Inget ont mot Allyawan men jag själv känner inte att det är värt att betala 100 kr inträde och sen svindyr fatöl för en sådan artist. Och jag antar att betaform tänker samma sak.
Det jag känner är att här har vi en fet fest på G, med en fet artist som är så jävla up and coming så det är sjukt. Dissa kebaben och chipsen på söndagen och tänk efter på vilken bra skit du spenderade dom pengarna på istället. Allyawan kommer leverera, var så säkra på det.
det kommer bli packat. det är klubb spiderdogs ffs.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
hur svindyr är ölen?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Den är ju inte extremt dyr, men den är fortfarande för dyr i mitt tycke. 45 kronor för en 40cl(?) fatöl.
Hej mina vänner! Skyhigh och Betaform: ni får gärna ha era tvivel, allyawan är den minst namnkunniga gäst vi haft hittills. Jag är helt övertygad om att det blir skitfett, så det är lugnt. Men ska ni stanna hemma så fort det blir en artist som ni inte kan låtarna med? Själv tycker jag det är roligare att bli positivt överraskad! Glada om vi fyller stället till hälften? Konstig inställning, jag tror det blir packat. Och jag gillar Ayes inställning! :) Vi kommer köra extra billig öl mellan 20-22 på lördag, 35 spänn! Tycker inte man kan klaga på det heller... Ses!
www.mofetajerre.se
Jag har aldrig tvivlat på Allyawan. Allt jag säger är mitt tycke.
era fucking luffare.. Allyawan är sveriges om inte en av europas fetaste mc's. monstertalang som ingen kan mäta sig med. Alla etablerade står i kö för att få arbeta med honom!!! Och om inte, är det bara en fråga om tid. Den personen som inte gillar eller älskar allyawan kan inte hiphop och vet inte vad en skicklig rappare är. tekniskt som författarmässigt... CHORDS? hahah, den skandinaviska rapparen ? härstämmar från finland eller? shit. pinsamt. - Det kommer bli så kul när denna unga talang slår, då kommer ni stå där och vilja betala mer än skjortan för att ta del av honom!
Är du trög eller? Det är ingen som har sagt att Allyawan är dålig. Shit alltså.. torka tårarna nu.
Låt oss inte sabba stämningen inför lördag, här ska peppas! Sväng förbi och festa med oss helt enkelt, det kommer bli förjävla fet skit.
www.mofetajerre.se
zadeh P22 - Som sagt, ingen har sagt att han e dålig. Det JAG har hört me honom låter jävligt fett, men jag har hört för lite för att verkligen kunna ge han full credd. Men jag tror på honom. Att du däremot totalsågar Chords säger väl lite om hur lite koll du har. DEN killen kan sin sak! Får se om jag svänger förbi på lördag. Kan bli jävligt schysst, men jag vill personligen gärna höra lite mer från en artist innan jag går på spelning dedikerad till personen. PAZ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oh-my-god. hade helt missat att det var lördag. hade tänkt dyka upp imorgon. haha. det hade sett kul ut.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
yo! vill bara flika in: tanken är inte att man ska komma enbart för gästartisten. tanken är att man ska komma tack vare gästen OCH att klubben helt enkelt är jävligt fet och har skön stämning. the place to be helt enkelt. så med andra ord: bokar vi allyawan är det den fetaste skiten och måste kollas in... vi ses!
www.mofetajerre.se
Imorgon smäller det, syns där!
Hey y'all! OBS: extra billig öl mellan 20-22, bara 35 spänn... ses!
www.mofetajerre.se
Det var jävligt fett igår
sam rev hela stället!!
www.twitter.com/mzamora036