12/8 - Ung -08 festivalen @ kungsträdgården
Kvällens gratiskonsert startar 21.00. Line up: Stor&UKN Paragon Cleo Mofeta&Jerre Henok Afasi&Filthy Miki AFC Organism 12 & DJ Large Lazee Ison&Fille Fler artister kan eventuellt tillkomma. (Inlägget ändrat av lia 2008-08-06 08:51:50)
goddamnit.se/trooligt
Vi ses där!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
kommer bli nice! ayla upp!
Ja'da!
Så alla startar efter 21.00?
Crocodile Dundee for president!
Alla startar efter 21.00. Sista akten går av scenen strax efter 24.00. Abu Hassan finns på plats för att hålla koll på artisterna.
goddamnit.se/trooligt
Faan vad nice ! Man kunde inte vara mer taggad ;)
-Skjut en snut och njut.
Hur blir det med barer och sånt?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Fett :P jag ska dit .. farsan får betala :D:D
Fan vad nice. Får inte glömma! I'll be there!!!
If my voice is weak my boys will speak.
alkoholfritt eller?
Ja'da!
dom missa att boka tensta.. annars blytung lineup!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Adam Tensta bland andra kommer den 16 augusti. Som man förövrigt kommer att missa -_-
-Skjut en snut och njut.
en medveten miss tror jag. är det alkoholfritt som gäller eller kommer dom sätta upp bar(er) som på stureplan?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
d börjar vid 15.00 .. massa förband då!
Kan nog bli en rolig kväll. hoppas vädret är med oss bara.
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
Vill du ha garanterad plats till hela konserten/Efterfesten med stjärnorna Flo Rida och Brick & Lace?
Maila fulständigt namn Till
[email protected] Plats: Bluemoonbar Birger Jarlsgatan. 29
Ålder: 18
http://www.facebook.com/home.php?#/event.php?eid=29308038486
BJUD IN hela DITT REGISTER! KRAM
www.myhype.se<br><br>
wohooo det är min födelsedag ju. hoppas moe o miki kickar lite gammalt spotrunnaz...
skriv kort, helst inte alls
Missa häller inte Memo (twiice, Smöttsiga Höndar) som går på stora scene kl 17.00 tisdag den 11:e..
www.soundcloud.com/hybrismusik
ja kommer föfan:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lets do this!
ska governor andy komma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BLIR ALDRIG NÅGON VETTIG FOLKFEST UTAN GUVERNÖREN MINA VÄNNER. INGA SOM HELST KONSTIGHETER.
RATED R!
Hörde jag GRATIS
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
jag ska dit
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Ganska nice tillställning. + Mofeta & Jerre som välte hela stället "Vill vill kasta skivor till er, men vi får inte för det är farligt." + Ågren i glasögon :) + Paragon + Sen den där snubben som jag inte vet vem det är, han stod och njöt till introt på ett utav sina beats, dirigerade med händerna osv. - Publiken. Vaknade till under "Jobb" och dog sen igen. - Vädret såklart. - Töntarna som kom mellan varje artitst. "Är ni pååååååå?????!!!!!!" "Vi har hört att denna publik skriker högst i världen, bevisa det!!!" "Daaansaaaaaaa" "Skriiiiiik" Är vi elva år?
haha ouf det var jag som skrev på sån där sms grej : whoa.nu är bra saker
Ibland
- Töntarna som kom mellan varje artitst. "Är ni pååååååå?????!!!!!!" "Vi har hört att denna publik skriker högst i världen, bevisa det!!!" "Daaansaaaaaaa" "Skriiiiiik" Är vi elva år? Med tanke på att det var Ung 08 så är väll hälften det...
vart gryyymt imponerad av lazee. i övrigt kände jag mig väl mest malplacerad och gammal.. kommer ihåg tiden när man kunde gå på nått sånt här och träffa folk man känner hela tiden. nu var dom enda man kände dom som stod på scen och någon enstaka man sprang på. slutsats: nästa år blir det hänga backstage eller inte alls haha
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
haha vafan "jag ska dit", och så var det igår. nice. jag ska dit idag....
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Ung08-festivalen är till för alla ungdomar mellan 13-19 år och tar plats i Kungsträdgården mellan den 12-16 Augusti 2008. från http://www.ung08.nu/Info.aspx
Queff, verkar som du inte längre platsar på fjortisfestivalen :)
Ibland
haha ouf det var jag som skrev på sån där sms grej : whoa.nu är bra saker hehe det var grymt!
Jag och 2 kompisar försökte reppa vår tunnelbanestation men telia visade aldrig våra sms på storbildskärmen
Bästa var att Organismen körde Monsterspliffar inför alla kids!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Wöjd! Sjukt tung freestyle, och fan vad jag äklskar den låten!
Jag tycker på det hela taget att det var nice. Sugit att det hällregnade och att man inte hade paraply. Krigade mig igenom till halva Fille & Ice innan jag drog. Några få saker som gjorde att jag inte tyckte det var helt 100 % var en del artister som jag inte är ett större fan av, inte för att dom är jättedåliga på scen utan för att jag inte gillar musiken. Keffaste på hela spelningen var väl Lazees Dj som prompt skulle avsluta alla låtar med en bombexplosionssampling och att ljudkillen verkade sitta på fel sida om högtalarna...
Twang System fi de werl
Var organismens andra vers på monsterspliffar verkligen en freestyle? Sjukt tungt om det var det för den va niiice
Twang System fi de werl
Fan vad jag hatar fjortispopulations jävla tillökning i den här stan...stod och läste en tidning utanför Pressbyrån vid Centralen i ca 10 minuter och blev tillfrågad att köpa cigg till småbarn 6 gånger...
•pave paradise•
lhabia äh det är inte så farligt, om du köper cigg åt dem så får du nya kompisar att dricka smuggelsprit på helgerna med!
Ibland
Mmmmmja, så är det nog.
•pave paradise•
btw nån som vet nån som känner nån som kan köpa sprit så lägg till mig på pea johwnas@
lhabia X1 Haha, fan vad illa. "Men jag vill knarka".
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.