I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2/9 Snoop Dogg @ Berns

Klubb & Konserter - Stockholm

2008-09-08 14:40
vad hände med Lazee?
um dois...

2008-09-08 17:51
Crill-Oh P25
Daterat:
2008-09-02 23:49

ovanligt att svenska polisen ställer till det för allt och alla.

nu blev Lazee gripen i "knarkrazzia" ikväll, och missade sin spelning. för övrigt testades han negativt.

!!! jag orkar inte...
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2008-09-08 18:44
Fy fan va dåligt...Lazee måste vara pissed! Han missade ju värsta chansen...
skit
um dois...

2008-09-11 17:42
Det såldes inte 1000 biljetter....de var ju tvungna till slut att bjuda in folk för att fylla stället..

Skulle jag också gjort så klart om jag hade fått den idiotiska idén att ta ett biljettpris som knappt någon haft råd att betala för att sen inse misstaget.. Jag kan tänka mig att det var en hel del: "tja, vill du se Snoop ikväll? det e lugnt..ta med dig polarna så skriver jag upp dig på listan.."
B.S

2008-09-12 09:33
Så jävla nice, Snoop spelade här i Munchen igår GRATIS eftersom konserten var sponsrad av mobil företaget O2. Man behövde ingen speciell inbjudan ens utan det var bara att dyka upp i god tid. De har byggt en liten "hangar" precis utanför mitt kneg där de har olika akter under hela veckan och igår var det Big Snoop Dogg som körde. Tippar att vi var ca 500-600 pers där så det var precis lagom då publiken var taggad som satan och Snoop som dagen till ära rockade en 1860 Munchen fotbolls tröja var på gott humör. Trodde först att han skulle göra en 20 minuters "mini" konsert men han rev av en hel timmes show som efter allt att döma var identisk till den i Stockholm. Bandet var där samt även Dogg Pound grabbarna Kurupt & Daz. Enda tråkiga delen var det patetiska försöket till publik frieri när han körde "jump around". Höjd punkterna var annars "Gin & Juice" "Drop it like like it's hot" och när han på på slutet skrek ut what's my name och publiken fyllde i Snoop Doggy Dogg var det ren och skär lycka. Jobbigt att man sen gick ut och söp till 2 och sitter som ett lik på jobbet nu men det är smällar man får ta...

Länk till http://www.o2online.de/nw/homepage/o2world/startseite/snoopdogg/index.html
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...