I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

19/6 - The Ultimate Party After The Concert- A Tribute To Jay-Z & Invitation @ Metro

Klubb & Konserter - Stockholm

2008-06-12 11:31

19/6 - The Ultimate Party After The Concert- A Tribute To Jay-Z & Invitation @ Metro

Jay-Z är en av världens tyngsta hiphopartister. Nu kommer han till Stockholm för sin första konsert i Sverige någonsin. Jay-Z är aktuell med sitt tionde album, "American Gangster". Torsdagen den 19 juni intar han scenen i Globen och direkt efter konserten börjar "The Ultimate party after the concert”. Kvällen hostas av Dj Rooftop (Adam Tensta) som kommer att spela grymma Hova-låtar.

Vi har naturligtvis bjudit in Jay- Z och hans sällskap att festa loss med Sveriges elit. Vår samarbetspartner Polaroid har inte varit sena med att se till att de första hundra gästerna få ett par coola solbrillor värde 500.

Metro Stockholm på götgatan 93 skanstull, har ett av Europas första ljudisolerade dansgolv. Så är ni sällskap som tycker om att prata & dansa till HOVA

Let´s Party!

http://www.one-exit.com/jayz/

(Inlägget ändrat av lia 2008-06-17 08:14:31)

2008-06-12 11:45
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-12 12:46
tider då? inträde?
www.twitter.com/mzamora036

2008-06-14 11:39
Direkt efter konserten börjar "The Ultimate Party After The Concert", kvällen

2008-06-16 21:17
så man behöver inte stå på nån lista eller nåt? vad är åldern?

2008-06-17 12:28
Man behöver inte stå på nån lista, men ska komma tidigt för garanterat plats.
Förband: Adam Tensta (RMH) och Dj Rooftop
Åldern 21

2008-06-17 17:27
varför hustlar dom..100 solbrillor står de på flyern
ska bli kul o se hur många som får haha

2008-06-17 22:34
då lär det ju bli att gå en timme innan konserten slutar hehe
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2008-06-18 08:31
Även Ametist (SR Metropol) kommer att spinna skivor i en av barerna, var där i tid om du vill festa med eliten!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-06-18 10:32
Event uppdatering:
Dj´s
Neil Armstrong ' Jay-z's tour DJ & Memphis Bleek spelar i 3 timmar
Dj Rooftop (Adam tensta) värmer upp inför Jay-z och spelar på dansgolvet.
Ametist från SR M spelar i baren.

MVH
Jazzz

2008-06-18 11:12
Men efterfesten på Villa Pauli i Djursholm då?
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"

2008-06-18 12:03
va kostar inträdet?

2008-06-18 14:02
That would be false.

Chilla med Memphis Bleek på hans hotell igår. Och han var ganska säker på att han skulle till TP Events fest på Fellows (vid stureplan).

Så här är det:

Det finns 3 efterfester. Detta på Metro, TP Events Jay-Z tribute party på Fellows och sist men inte minst den officiella som Jay-Z själv kommer vara närvarande på.
Det sistnämnda äger rum på Villa Pauli och bara inbjudan gäller. Så har den inte dimpat ner i brevlådan, ödsla inte tid.
Ta det från nån som vet. Jag kommer spela skivor på den "Officiella" på Villa Pauli samt är medarrangör till den vid stureplan och vän till arrangören av detta ovan.

Big shout to Malik & Rooftop!

//Preview

2008-06-18 15:45
jag blir tårögd av lycka! Jay-Z kommer visa upp sig för sina riktiga fans på Djursholm!!!!!!

Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2008-06-18 15:56
I'll be there!

2008-06-18 16:14
Johnny-Jay X2: Är Memphis Bleek här ensam eller kom han med Jay-Z redan 2 dagar innan konserten?... Vad gör dem isåfall här så tidigt? Skulle va kul och veta vad som finns att hämta i detta land så tidigt innan konserten.

2008-06-18 23:56

Vi är där i morgon, de är där i morgon.. är du där i morgon? ;)

See youu!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-06-19 08:22
LoRia: No hating, men lite skämmigt att det står KonSert på t-shirten när det stavas med C. =S

2008-06-19 08:23
Står faktist rätt på era Flyers som tur är.

Sångare

2008-06-19 10:08
Det är sånt som händer när man jobbar under press, men jag tror att budskapet kommer fram ändå!

2008-06-19 10:57
Ses där!
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2008-06-19 12:44
I'll bless that party with my vibe^^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Toastare

2008-06-19 13:00
Varför skriver inte arrangörerna något om det Johnny-Jay skrev. Vi gillar inte när man går ut med falsk marknadsföring som att Mephis Bleek kommer vara där och "kanske Jay-Z själv"

Ska ni få göra trådar om arrangemang ska infon vara rätt.

och felstavningen på tröjan gör ju att det inte känns så seriöst.

Arrangörer?

Jag skyller allt på Emma!

2008-06-19 13:39
BountyBoo F28: Exakt, någon skrev om att det händer sådant när man arbetar under press... men det är ju sånt arrangörer ska klara av att göra? annars jobbar man nog med fel grej. Lr??? Sedan så vill veta om Memphis ska vara där? Ja eller Nej?

2008-06-19 13:54
BountyBoo F28

Det kan ju lika gärna vara så att Johnny-Jay snackar bull, jag tycker att bilden på Memphis Bleek talar sitt tydliga språk dvs att han förmodligen kommer vara på den här efterfesten.

See you there!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-19 14:33
Ovan har ni Bleek på bild. Vill ni se han in real life så är det Fellows som gäller ikväll. Mycket möjligt att dj'n går till festen ovan men orden "Me and some of the bandmembers are coming to your party tonight" kom ur Bleeks käft...

Jag kunde bett han spela in drops/shoutouts om festen om jag/han hade mer tid. Men det känndes mer relevant att spendera den tiden på att spela in en mixtape med honom...

Någon tvivel på ifall TP Events är seriösa? Checka referenslistan på: Länk till http://www.tpevents.se

Det kommer bli en underbar och minnesvärd kväll vart än ni väljer att gå, just wanted to get shit straight.

Have fun people//Preview

2008-06-19 14:41
Nu börjar det här kännas som e liten groupie forum... Just enjoy the concert and get cruncked with or without Memphis Bleek, he doesn't make my drink taste better or stronger. Sen om vilka som är seriösa och inte så har nog Preview rätt, just check the list!

2008-06-19 15:04
Spelar ingen större roll för mig om Bleek eller någon är där. Bara dem spelar schysst hova-musik medan man fortfarande är i lyckoruset från konserten så är jag nöjd.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2008-06-19 18:33

Varför skriver inte arrangörerna något om det Johnny-Jay skrev. Vi gillar inte när man går ut med falsk marknadsföring som att Mephis Bleek kommer vara där och "kanske Jay-Z själv"

Ska ni få göra trådar om arrangemang ska infon vara rätt.

och felstavningen på tröjan gör ju att det inte känns så seriöst.

Arrangörer?

Tyvärr så har vi fullt upp med att fixa en grym fest, har tyvärr inte tid att skriva här på whoa. Men när jag va på Mephis Bleek hotel så snackade vi om att han ville uppträda på mic, och eftersom vi inte har en mic så blir det svårt för oss att erbjuda han ett upträdande.
men han kommer att anlända först på metro och festa med oss. om han sen tycker att han vill gå vidare så kan vi inte hindra han.
vi har gjort en deal med dj Neil Armstrong ' Jay-z's tour och Adam Tensta dj Rooftop och kommer att ta med oss festen från globen ner till skanstull så för mig känns det som om det är den ultimata festen efter konserten.

MVH
One-Exit

2008-06-20 11:17
nämen seriöst, nu gick jag inte på nån av gårdagens efterfester men... vem bryr sig egentligen om huruvida memphis bleek dyker upp på stället? eller är det meningen att jag ska känna mig privilegierad för att jag får festa i samma lokal som några medlemmar ur jay-z's band? man går ju dit festen är fetast och där det lirar grymmast dj's, i det här fallet tyckte jag det var festen med crona, preview m.fl som vann den matchent...

jag vet inte hur pass kändiskåta alla andra är, men mitt personliga önskemål till alla arrangörer runtom i sthlm är att ni lägger mer tid på att fixa feta fester och bra lineups i dj-båset istället för att jaga ihjäl er för förmånen att få sätta t.ex memphis bleek's namn på era affischer eller whatever...

cred till er alla som fortsätter förgylla sthlms uteliv, keep up the good work
skriv kort, helst inte alls