I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

14/6 N-Type, Traffic, fotboll mm @ ALL OUT DUBSTEP, cyklopen, högdalen

Klubb & Konserter - Stockholm

2008-06-15 07:16
alla som inte va där missade de sjukaste i sverige på mycke länge!
BIIIIG UPS! n-types set vad den fruktansvärdaste vidrigaste våldtäkten i mannaminne!!

ja är mållös..

2008-06-15 14:08
vrickade båda fötterna i trappan! Men fan va det va värt o dra dit! som vanligt..
69 - Try it you'll like it

2008-06-15 16:13
N-Type måste upplevas igen...jag känner mig berövad min oskuld och vill fanimej ha mer!

Drömde att jag hade en asgrym t-shirt i regnbågens alla färger som på nåt sätt sken i mörker och rörde sig som börsen med texten Traffic och All Out Dubstep överallt...finns den att köpa någonstans tro? måste fiska efter den där förvirrade småluriga leprechaunen som kränger skiten...
REHAB IS FOR QUITTERS!!!

2008-06-15 16:14
Sinnessjukt set av N-Type!!!! Han hamnar lätt på vårens wall of fame, 1-a plats...
Grymt röj av alla som var där, det är bara att bocka å niga!
www.dj-gena.com -->

http://www.myspace.com/dj_gena (AOD)

2008-06-15 17:01
fuuuuuuuuuuuuck!! sån jävla ångest att jag missade detta.. fyfan!

ni är bara för grymma styr upp mer o jag är där där där!!!

BIG UP!!!

2008-06-15 17:39
ja n-type dödade verkligen! jävligt fet kväll men jobbigt att nån baxade min mobil. en röd samsung med lucka. säg till om någon sett den.. luren var iofs luffig så den kan personen i fråga gärna behålla-jag skulle bara vilja ha simkortet. och inte helt okej att somna på tuben och vakna upp i alvik och inte hitta en enda taxi hem. haha.

2008-06-15 17:45
BASSFACE!

2008-06-15 20:21
Sinnesjukt röjj och en jävligt lyckad kväll helt enkelt!
fortsättning följer.

2008-06-15 23:38
kom ambulansen dit tillslut eller?
Better active today than radioactive tomorrow

2008-06-15 23:52
ja och de sa att han kvicknade till lite också

2008-06-16 09:14
oskönt att det alltid ska bli sånna grejer på traffic..

2008-06-16 09:18
sjukt jävla bra set som n-type levererade! fan fortfarande helt tagen, vilka låtar, vilken mixning, vilken underhållning o allt detta på cyklopen med ett grymt ljud vad mer kan man begära... en perfekt slutnot på detta första halvår 2008 med aod!
IT´S KLUBB KLASSKRIG PUNX a.k.a "studiesällskapet frihetliga marxist-leninister"....

2008-06-16 10:27
BIG UP N-TYPE! Jävlgt peppad snubbe och helserös rakt igen. kommer lätt ta över honom igen. Fan ett måste till våran 1års fest :)

Grym kväll iaf och ett stort tack till alla som tog sig ut trots kyla/regn. Stort tack till grannarna också som klagade XX antal ggr på att de inte kunde sova pga basen... Sorry. Men vi körde iaf på typ halva kapasiteten på subben. Nästa gång får vi bjuda på hotel...

Mindre tack till de som gjorde ett fegt påhopp på en traffic medarbetare och lämna honom medveslös... upplyssningar skickas till [email protected]

För er som ska på festivaler i sommar så kan jag tipsa om Norberg, Möllevångsfestivalen och ev en fet festival i västsverige där Traffic / Aod kommer dyka upp i sommar. Jag har starka planer på att göra ett hostile takeover i Arvika också om jag nu ska dit och jobba iaf. :)
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2008-06-16 12:12
min rygg är paj från tunga baslådor och trött som fan, men det var det helt klart värt..!! är det någon som vill ha repris?
www.myspace.com/djlimbz
www.clubtraffic.blogspot.com www.alloutdubstep.com

2008-06-16 15:12
irk P28 Kom till arvika!!!!

2008-06-16 16:02
limbz
Om vi vill? HAHA klart som fan \o/
fortsättning följer.

2008-06-16 17:38
RÖJJ!
www.myspace.com/o1kdubs