9/4 Skream (UK), Kutz (UK), plus All out dubstep crew @ Berns, 3.25.1
Ja då var det dags att dra hit Skream igen. Förra året då han körde på Berns blev det ett jävla liv. Vågar vi hoppas på en fetare repris? Jag tror fan det. Med sig tar han KUTZ resident på rinse.fm och som alltid brukar backa upp Skream när de är ute och kör i UK. ALL OUT DUBSTEP @ BERNS el 3.35.1 (eller vad fan det nu heter) SKREAM, tempa, rinse.fm KUTZ, big apple, rinse.fm L-WIZ, dubpolice, all out dubstep TRICKYKID, qe, all out dubstep IRK, Traffic, Friendly Fire, All out dubstep Gena, All out dubstep 21år ID, 22.00-03.00, 100sek (inge förköp så kom i tid!) @Berns, berzellipark. myspace.com/skreamuk myspace.com/alloutdubstep och checka våran blog. www.alloutdubstep.blogspot.com Och missa inte Mats Nileskärs, P3-soul, dubstepspecial Vi ses på dansgolvet!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
guranen e där, helt sjukt peppad, o med semester dan efter - så nu kör vi!
IT´S KLUBB KLASSKRIG PUNX a.k.a "studiesällskapet frihetliga marxist-leninister"....
Traffic Crew är där!!
www.myspace.com/djlimbz www.clubtraffic.blogspot.com www.alloutdubstep.com
guran-glömde du att det är din födelsedag också eller?:) förfest, berns..och jag ska garanterat sjuka mig dagen efter. det här kommer bli svinbra.
Ingen ledighet för mig dan efter, jag måste upp kl.05.00 för att bege mig ut till fucking jävla Södertälje å ta hand om patienter när jag själv kommer va ett vrak... hold tight "drunk-doctor-crew"... haha Kommer bli fett hur som, nu jävlar ska vi brocka!
www.dj-gena.com --> http://www.myspace.com/dj_gena (AOD)
klart som fan det är gurans födelsedag, om min ålder tvistar de visa dock! esquivel ; förfest - you know it, o fest o efterfest o sen fest ända fram till söndag morgon...gena ; segt med jobb men nice att du e pepp som fan ändå, hoppas vi får höra den "mörkaste-elakaste-stöpt-ur-helvetets-eldar-dubstepen" ur din skivsamling under kvällen :) så alla bandarer - PASS THE REDSTRIPE!
IT´S KLUBB KLASSKRIG PUNX a.k.a "studiesällskapet frihetliga marxist-leninister"....
BROCKOUT!!!!!
All out dubstep show @ Streamizm.com 19-20cet live audio och video onsdagar!!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
Nu när jag är inne i youtube nojjan.... Kolla in lite av hans set från Sonar 2007 inför 8000pers...FETTT <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QZ5yF8zmgcc&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QZ5yF8zmgcc&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
kukar varför berns och varför 21??
En åldersgräns är relativt ytligt. Du kommer garanterat in om du är tidigt och är hyfsat städad. Tyvärr är det så det ser ut men vill du in, kommer du in.. Annars har vi ju BENGA 17/5 på allhuset. Där kommer ju iaf ALLA in ahahahah.
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic
Röjj mode!!111
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi kommer ha en under 21-lista på ca 30namn. Maila ditt namn till oss på
[email protected] så löser vi det.
OBS. Du måste ha leg på 18år. Men det hoppas jag ni förstår...
Cheerio.
Och vi kommer köra i Berns källare. FETT ljud och lågt i tak. Alltid bra vibb!!!
klubbklasskrig rör sig mot de fina kvarteren av stan för denna superfest o korkar upp el champanski!
fred mellan folk - krig mellan klasser - Gaza solidaritet!
ses där
Dubstep changed my life!
nästan bara tre dagar kvar, kommer svänga likt hårnålskurvor det här... hörde jag skål?!?
Yus yus blir en härlig vecka det här!
www.myspace.com/o1kdubs
jävlar , kommer bli en drömkväll , synd att man inte kommer in , får planka !
fråga på.
eremiten det ger du fan i
fortsättning följer.
neeej. jag är så ledsen i ögat att jag missar det här.
jag önskar alla svett och en kul kväll. Senast jag såg skream hade jag mycket svett och ännu mer kul så det ska nog inte vara så svårt.
Det kommer bli sjukt bra ikväll =)
(-_\\) emoface.
fråga på.
Kom hit så ska tant ge dig en kram, stop it with the emoface! Haha För övrigt: Nu jävlar!
uppvärmningen har startat, kommer bli stort!
oi oi oi! Jag e redo!
www.myspace.com/o1kdubs
Vad fett det var GRYMT ljud, tack
the T A P dance to it 1017475779
Bakis-crew... men fett var det! Tack till alla som dök upp. Vi ses pålördag.
Tack för en sjukt nice fest as usual! biggles AOD crew!
www.myspace.com/o1kdubs
Vart dyker bilder upp?
www.myspace.com/o1kdubs
får stämma in i hyllningskören, det var fett, kutz set var kanon o skream set var grymt, feta dubs framförallt en låt med en vokal som sa; "are you ready?", framtida tempasläpp möjligtvis :) ses på lördag!
Clubstockholm kommer säkerligen lägga upp bilder, dom va där å fotade.
tror att det kommer upp pics på aod-bloggen också..