I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

13/2 - Reel Big Fish @ Södra Teatern, Kägelbanan.

Klubb & Konserter - Stockholm

2008-02-10 22:37

13/2 - Reel Big Fish @ Södra Teatern, Kägelbanan.

På onsdag smäller det! Skapunk-bandet Reel Big Fish entrar scenen på Södra Teatern.
Har ingen koll på tiderna än, men biljetten är kirrad!
Någon som ska dit?

2008-02-13 09:09
Ja förfasen! Men ska jag vara ärlig så var det förbandet Streetlight Manifesto som fick mig att köpa biljett. Enligt mig mycket bättre än själva huvudakten. Bara att börja ladda inför kvällen ;)

2008-02-13 14:52
19:30 i dörren.

och självklart var det som altec säger Streetlight Manifesto som fick även mig att köpa biljetten. Ungefär 63 gånger bättre än huvudakten. Dom spelar i en annan liga helt enkelt. Har snurrat igenom deras tre album idag på jobbet. Blir nog en snurr till innan man knatar iväg till kägelbanan!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-02-14 07:19
Satan vad bra det ! Synd bara att Streetlight Manifesto fick ställa in, tycker dock att Daponys(?) gjorde en jävla bra insats! RBF var glöööööödheta!

2008-02-15 12:59
satan vad kefft det var att bandet man gick dit för ställde in (för att åka till amsterdam och röka weed?). Nu ska man bara försöka få pengarna tillbaka... jag halvglodde på några låtar under Reel Big Fish men kände att min stämning hade dött totalt så jag stack rätt snabbt.

Ännu mer synd var det om dom 15 stackarna som hade åkt från Kiruna för att se Streetlight. Dom skulle eventuellt försöka åka till Newcastle för att se dom där istället. Det är inställning det!

jävla flopp.. :(
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-02-16 10:31
Ja, va ska man säga.. Besvikelse...