Den här diskussionen har dykt upp ett antal gånger här på Whoa och i andra sammanhang, borde nästan sättas under kategorin FAQ i klubbforumet. Den största anledningen handlar om att vi, tillsammans med ägaren av Mosebacke, anser att för att bedriva den klubbverksamhet vi avser att göra, är vi tvungna att ha åldersgränsen 23. Detta är en logik i klubbvärlden (i Sthlm) som är nästintill allmängiltig tyvärr, som vi på Yes! inte alltid tycker är för enskilda musikälskares bästa ...men vi tvingas att spela efter "spelets regler". Detta är framförallt för att i möjligaste mån undvika skadegörelse, bråk och diverse andra problem (utskänkingstillstånd osv). Vågar nästan lova att Yes inte anordnat klubbar på Mosebacke under 4 års tid om vi haft en åldersgräns på 18. Tro mig...alla vi något äldre har vi varit där, jag har också stått utanför klubbar runt 1995, t.ex på Gino och gråtit blod för att jag inte kommit in. Väl mött! För Yes! /Tobias
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!