10/7 Junior kelly @ Debaser [Flyttat till Tantogården!]
Mkt reggae detta år Info :http://www.myspace.com/juniorkelly1 _____________ Edit:10/7@Tantogården Ringvägen 24 Door : 19.00 On Stage : 20.00 Curfew : 22.00 18år leg. Under 18år med målsman. Tickets : 250:-@multikulti, bashment och taj mahal.http://www.tantogarden.nu _________________
Feett! Det blir bra drag...
"Who the motherfuckin' bawse?"
Låter ju faktiskt grymt! Däremot står det inget på Debaser hemsida än.... Kommer ihåg när jag såg honom på Nymble för typ 5 år sen. Han hade såååå mycket energi, jag gav upp efter att ha hört honom i 2h men han körde på stenhårt.
"You probably told your man about us on his birthday"
Har aldrig sett Jr Kelly, så om detta stämmer är jag eld och lågor. Fyah! PZ
roadtrip part 2
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric, plócka upp mig då! PZ
skulle vi kanske kunna göra. det är ju änna på vägen upp...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Haha, seriöst? Det var ju en kopiös chansning... PZ
tis di reggae muusic ya kno
Jag bjuder på en öl var i bilen! PZ
NEJ! Jag som inte är i sverige då. Ingen som vet om han gör europa-turne å ska förbi fler länder? typ.. frankrike? Jag måste se honom en gång till innan jag dömer ut honom helt.. hehe..
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
@RudeGyal Eh ja.. Har man sett honom göra ett ganska dåligt framträdande så vill man ju gärna döma ut honom. Men jag har hört så mycket om att han är sjukt bra live så jag är beredd att ge honom en till chans. När jag såg honom var han iaf inte bra. Han kom tre timmar försent till konserten och sen körde han några av sina kända låtar med sådär halvstort engagemang och efter 50 minuter typ så var det slut. Då var Jr. Kelly trött och ville åka och sova... det var iaf vad han sa.
Aj då!! Låter ingen vidare! Nu blir jag lite besviken faktiskt :( Vilken attityd det låter som han har haft :/ He better not let me down! Bless and Be blessed!
kul att han kommer! :D såg honom på urf warmup förra året då va han bra!
// be the change you wanna see in the world
Den som sett Jr Kelly DÅLIG kan ju alltid stoltsera med det. Du är nog ganska ensam.
eh.. jag stoltserar inte. Tror nog egentligen bara att jag haft grym otur. Och tycker det är synd. Jag vill gärna se honom igen.
Han gav nog en av dem bästa spelningarna nere i Summerjam förra året. Så om det är inomhus kan det nog bli riiiktigt med ös! Och hans nya låtar är glödheta! MY PEOPLE NEED A BREAK!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
weo weo! Var kan man köpa biljetter egentligen? Alla posters är nedrivna här. :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Flyttat till TANTOGÅRDEN
INGEN SOMMAR UTAN REGGAE Modern Roots & Dancehall with Junior Kelly Junior Kelly är en av de starkast lysande stjärnorna på den Jamaikanska reggaescenen, han slog igenom
med "Love So Nice" 2000 och har sedan dess släppt
9 album varav hans senaste "Tough Life" anses vara ett
av de bästa reggaalbumen i modern tid.
10/7@Tantogården Ringvägen 24 Door : 19.00 On Stage : 20.00 Curfew : 22.00 18år leg. Under 18år med målsman. Tickets : 250:-@multikulti, bashment och taj mahal.http://www.tantogarden.nu Rasta Should Be Deeper!!!
I'm definetly going :)!!!!! Och han kommer inte att göra mig besviken ;)
Grymt!! Han gav nog en av dem bästa spelningarna nere i Summerjam förra året. det kan bli en av sommarens höjdpunkter... "love so nice", "rasta should be deeper"
Junior Kelly ....what a big ting!!see ya in stockholm. niccee
OUCH! Mördah. Me like tantogården dessutom. Litet och sketet.
fortsättning följer.
Jaa! Tanto är en så mycket bättre reggaescen är debban! Ååh, cant wait!! Take this love, and recieve... :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett fett samma dag som man kommer hem ifrån summerjam, festivalen fortsätter på tantogården haha
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
schputnix vi kommer vara så döda kommer vi verkligen palla liksom hahahhaha!!! 6 dagar i tält borde ta hårt på kroppen!!
BLESS REGGAE MUSIC
önskelista! Hold Faith with Junior Kelly ft Dennis Brown Receive Rasta should be deeper
if love so nice my people need break rasta should be deeper
Ni glömde HUNGRY DAYS :p Ethiopia Be Bless Black African Star :)
Blaze Smile Satan Throne Just Antoher Blend Baby Can We Meet African Bound Never Let You Down I Naw Bow Tough Life m.m... PZ
Sweet. Flott att det blir utomhus ist, hoppas bara på att vädret funkar.
Det börjar dra ihop sig nu. Bara jag som känner på på hugget och är asladdad? Aldrig sett Jr Kelly, kan vara därför! : ) Hoppas det blir trevligt och fredligt iaf... PZ
Jag är också laddad :) Hoppas han även kör:"Satan Throne" "Jam for A While" "Boom Draw" "Sleep Last Night" Mo fyah ;)Blessssssssssss!!
I det senaste Rough Lynx & Blenda Show kördes
en timmes
Junior kelly Special!Klicka här för att lyssna Perfekt som uppladdning! Boom!
Hoppas desutom på: standing firm, paradise, love you like that och love so nice. Är peppad till max.
Wow vilken glädje han förmedlade! Verkade så ödmjuk och varm, helt klart grymt. Trist bara att ljudet var sådär.
Ja, ljudet och längden var negativt. Men nu fokuserar vi på att Jr Kelly själv var på bra humör och radade upp hits! : ) PZ