31/12 - Hetast nyårsfest @ GT
The Urban New Years Bash 06/07
Datum: 2006-12-31
Arena: GT- www.gamlatryckeriet.se
Starttid: Kl:21.00 - till sent!
Beskrivning: Ett event olik andra. En spraklande och effektfull show med en vacker dekorerad arena och en fantatiskt festatmosfär. Ett perfekt plats att fira det nya året (2007) på med sina nära och kära.
Evenemanget innehåller Öppna barer som serverar fina svenska och utländska öl, Viner, Champagne
Nyårs Buffé av that extra flavor •Konsert med den legendariska MUSIQ SOULDCHILD med gäst artister och DJ:S
Dans show av FOXY •Ballonger och konfetti •Dansa till en internationell mix av dagens bästa urban musik
NYÅRS BILJETTEN!
Pris från:395kr + service avgift
Köp din biljett på ticnet.se eller ring 077-170 70 70, OBS! Biljetterna släpps under eftermiddagen
För bordsreservering: Maila namn, telefonnr, antalpersoner (för/efternamn födelseår) till [email protected] ämne: Bordnyår
Köp av VIP Lounge: Maila namn, telefonnr, antalpersoner (för/efternamn och personnr) till [email protected] ämne: viplounge Välkommen!
www.myhype.se
hm flyer och poster kanske är inte det viktigaste just nu liksom Go fixa biljetterna nu ist www.urbannewyear.com
www.myhype.se<br><br>
verkar javligt coolt faktiskt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad menas med " - 7hour open bar" ? öppen bar är de gratis då lr
ch0b's always right
hey fler artister på g upp eller? vad händer med dom utlovade artist shout-outsen på finestmusic.se? musiq har uppdaterat sina tour dates med en spelning i ohio den 23 dec men inget av de två svenska datumen...not tryin' to hate men det vore nice med lite updates.
skriv kort, helst inte alls
Var ligger Alvik? Kul med musiq!!!!
Lupe, my sunshine.
Från T-centralen söndag 31 december kl 20:42 till Alvik kl 20:55
Ta tunnelbanans gröna linje från T-centralen mot Alvik. Den går från T-centralen 20:42. Du är framme vid Alvik 20:55.
Restid 13 minuter.
Trevlig resa!
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Crona: Tack =) MikePusher: Han heter väl bara Musiq nu? Men det står faktiskt Soulstar på reklambladet hihi! Har ni bokat rätt artist hahahahaha??? Jo det finns en annan fest vid Globen, Trinity new year bash!
Lupe, my sunshine.
han har aldrig hetat soulstar, det är hans tredje skiva som heter så. han droppade ju soulchild från namnet, men det verkar som att han tagit tillbaka det på vissa ställen (var kanske lite ambitiöst att tro att det skulle gå att få worldwide recognition enbart på "musiq"...det blir lite jobbigt när man måste förklara "jo, SÅNGAREN musiq" varje gång)...
som sagt, det har aldrig funnits någon musiq soulstar. musiq soulchild är bokad. det är väl den mänskliga faktorn som felat med postern. och om det där andra nyårsgrejset är bättre eller ej vet jag inte. jag vet bara att jag vill se musiq och att jag hoppas att det kommer mkt folk. i övrigt är det ju inte så att man hoppar jämfota direkt över att få se ricky och jay, men det är vad det är...
Okej, men det är alltså 20 som gäller???? Musiq uppskattas väl mer av en äldre generation.. Tycker de kunde haft 23 iaf...inte så lattjo att fest runt med massa 20 åringar och 18 åringar med fake id på nyår när man själv är 24.. :S Man kanske ska åka til Göteborg och se Musiq den 28:e, och sen gå nån annanstans på nyårsafton?
Lupe, my sunshine.
han kanske är född 1 januari...willing to bet han kommer in iaf
Där fick jag det jag befarade bekräftat...ha det så skoj på nyår Mansor + vänner =)
Lupe, my sunshine.
Är du 18år och har en kompis eller släkting som är 20 år med dig så kommer du in på festen
det finns 200 biljetter kvar
mer info
www.urbannewyear.com
www.myspace.com/myhype1
Soulchild P22 musiqsoulchild har byt namn till musiqsoulstar dags för dig att byta också va
www.myspace.com/myhype1
MikePusher Det går natt bussar precis utanför det tar 13 min till stan och en sak till festen är till 05:00 så du kan ta tuben som går 05:20
www.myspace.com/myhype1
lifestyle: det har jag verkligen inte hört nåt om. att han skulle ha bytt namn dvs. han heter fortfarande musiq soulchild på sin myspace etc. vart i hela världen har du sett musiq soulstar förutom på era posters?
Spelar väl egentligen ingen roll som helst, räcker gott och väl med MUSIQ...och det är ju han som ska uppträda.
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Soulchild P22 Ring hans manager så vet du eller komm till nyårsfestern och fråga musiq själv om det är så viktigt för dig. asså när man promotar en fest och dess innehåll kan man absolut inte göra fel på huvud artistens namn, man kanske missar stavning men byta ut namnet helt hahah get me? Problemet med whoas folk är att dem pratar som att dem vet utan att veta fakta , Tips: Ring , ta kontakt, få info från huvud personen sedan tala. Ta kontakt med skivbolag, manager, bokningsbolag MM Tött på era jävla bull Ni förstör mer än vad ni bygger
www.myspace.com/myhype1
haha shit mannen du behöver inte bli helt aggro. jag får väl gratulera till att ni är världsexklusiva med nyheten då.
tack! vi ses i Alvik
www.myspace.com/myhype1
100 Biljetter släpps från 18år för dig som är i sällskap med 20år nu har du chansen att fira med familj och vänner, Gott nytt år (denna förändring är på grund av stora förfrågningar från familj medlemmar) Det är Nyårsafton trots allt. Nu finns det även möjligheten att vinna biljetter på Playahead
www.myspace.com/myhype1
Vad kostar d om vill boka bord??
det var väl det jag visste! Nu har ni sänkt till 18 års gräns för att fylla ut lokalen! Och bara 100 biljetter? Hur ska ni ha koll på vem som kommer med vem och hur många? Tack så mycket till mig själv som var smart nog att befinna mig i Göteborg nu så jag kan se Musiq här istället =) Hare kul på fritidsgårdfesten på nyår! Ps! Vi kanske ses på Trinity DJ Crona ;)
Lupe, my sunshine.
Kanske inte för dig som är 19 =) Men det är inte så skojigt för folk i min ålder att partaja med min lillebrors kompisar som precis fyllde 18 och ska dit...
Lupe, my sunshine.
Orka hata gång på gång egentligen...tänkte hålla mig utanför det här men vem fan bryr sig om det är max 100st som är mellan 18-20 på ett ställe där det förmodligen är runt 1500 i sin egen ålder? Ta det för vad det är, ett stort arrangemang som kostar mycket tid och pengar att få ihop istället för att svartmåla det som ett högstadiedisco. Du får trots allt rätt mycket för det du betalar...och fester av den här storleken inträffar kanske ett par gånger per år och aldrig tidigare på en nyårsafton. Dessutom minglar man väl inte non stop i 7 timmar på nyår? Själv firar med mina nära och kära och bryr mig väl fan inte om det är ett gäng som är yngre än mig i samma lokal..det är ett stort ställe och man kan ju undvika det också... PS. det kommer förmodligen vara folk under 20 var man än hamnar i sthlm på nyår blir så oavsett hur man gör när det finns förköp...de behövs också för att det ska gå runt.
Med tanke på att min lillebror bokade biljetter redan i början av december så tvivlar jag på att det bara kommer vara 100 stycken =) Men vi får la se!
Lupe, my sunshine.
ah kanske om jag blir bjuden
Facebook: http://facebook.com/djelbravo.kingofdabeat YouTube: @ http://youtube.com/pawlito2 Instagram: @ djelbravo
haha alla verkar hata på åldern jag strular gärna en 18åring
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Vad menas med " - 7hour open bar" ? öppen bar är de gratis då lr??
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Arrangörerna har endast get möjligetn för 100 pers att fira med sin familj
Dessa 18 åringar måste komma med sina anhöriga
18 åringar får inte gå via ticnet endast via arrangörrerna
[email protected] Det här är det nya erbjudandet 800 glada har biljetter till musiq soulchild konserten .
vid dören pris 450:-
eftersläpp efter konserten kl 24:00 pris 195.-
www.urbannewyear.com
vi Ses där!
www.myhype.se<br><br>
jasså .. då har dem väl tur då . men enligt arrangörerna så ska det gå via listan ,, när vakterna frågar efter ld vad händer då?
www.myspace.com/myhype1
AnnaQT F24 nu ljuger du så grovt erbjudandet släpptes då jag gjorde inlägg om det så ljug lagom Daterat 06-12-26 02:04
www.myspace.com/myhype1
hört att ni sålt över 1000 biljetter nu?? galet!
tung va?
www.myspace.com/myhype1
www.rumblefever.se ger urbannewyear kärlek! dem erbjuder medlemarna fri biljetter Goooo fixa biljetterna nu!
www.myspace.com/myhype1
Soulchild = Soulstar är nu i stockholm Läs metro i morgon Ni som inte har hämtat ut era biljetter fixa dem nu! hetare fest finns inte 10 9 8 7 6 5 4 3 2 Vi ses!
www.myhype.se<br><br>
Tja! 800 glada har biljetter till musiq soulchild konserten . vid dören pris 450:- eftersläpp efter konserten kl 24:00 pris 195.- Vi ses där! www.urbannewyear.com
www.myspace.com/myhype1
1200 glada har biljetter till urban new year
Endast 290platser kvar
Sen måste slussana stängas även eftersläppet som är värd 195:-
Fixa dina biljetter nu ticnet stänger 24:00
www.urbannewyear.com vi Ses där!
Mer artister på Scen
A dam Tensta
A valon
A queen ent
A yesha
www.myhype.se<br><br>
Nu 200 kvar
www.myhype.se<br><br>
ÅLDERSGRÄNS ?
AayFukYuuuu :@
men det går ju inte o fixa en biljett längre? jag pallar inte kriga vid dörren
Jag älskar Svergie som iranier älskar matter
jag var till ett atg-ombud och köpte biljetter ikväll. så det går trots att ticnet slutat sälja.
Vad menas med " - 7hour open bar" ? öppen bar är de gratis då lr?? prövar för 3e gången gillt
jag skulle tippa på att det betyder att baren stänger 04.00
kommer inte ihåg heeeela kvällen men jag tyckte fan inte de va nåt speciellt alls med de där... spelningen sög också. verkligen inte värt 400 spänn!
..