26/4 Vibes46.com, releasefest! @ Göta Källare
Info: Flyer! Be there! //Vibes46 crew
www.myspace.com/andruecavaco
Vad är det för musik?
www.susei.blogg.se
Det blir: hiphop, dancehall, roots, rnb, drumnbass, soul, grime m.m. m.m. ! Tre dansgolv, 21 djs från vibes46, fritt inträde, live-uppträdanden och ett jäääkla ös! kom i tid om ni vill få plats! Garanterat svettigt på dansgolven!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
det låter tungt...
ich lebe fur hiphop
RELEASEFEST FÖR NYA WEB RADION VIBES46.com! live on stage: Million styles & Governor Andy Support act:Lady Sensation 3 dance floors! Djs:REDLINE CREW(SALLA,MASSE & SLICK VIC),TOPAZ,JAYZON,TRISTES TIGRES,dB,BRUCE LEENUS,TRINITY, APHEX,COMBAT,QUALITY,BEATSURGEONS,RAS-i- DOOR,ERORIKOK,YXA,LARGE,MISS DJ,VIET-NAAM,E-COMPANY,MEDITATIVE,YESTER DAY,GADIATORS & SOULREAL. GRATIS INTRÄDE HELA KVÄLLEN! Ons 26/4 GÖTA KÄLLARE(T-Medborgarplatsen) 21-03 20År
alla DJ's får spela 1 låt var ;-) kan bli tungt, ska försöka komma.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
DJ LAAAARGE!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill gåååååu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sweet med gratis inträde
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Alla kommer spela ca 30 minuter var på treolika dansgolv... Dessutom så kommer Meditative köra dit sitt ljud vilket innebär att man bör ta med öronproppar.
Pleasant, andra lördagen varje månad!!
öronproppar alternativt njurbälte . Big bass!
kommer bli en fantastisk kväll! Väl mött!!!
Får man ha eldspruta? alltså hårspray å tända med tändare så de blir massa FIYAH! haha
Red Motion Music
CHEA! Kommer bli off the hizzäy!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Count me in Kom i tid alla...=)
" I would just like to thank my parents for being horny that night "<br> <br>
vad innebär i tid??
Doo the right thing!!!!
kl 19, för de kommer va kö från 19.30 hörde ja på radion shi
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Så tidigt? Skojar du eller?
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
tror knappast att någon kan veta när kön kommer börja...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nej, det låter smått osannolikt.
just därför rekommenderas att undvika en allt för sen ankomst. Men som ni säger. Man vet aldrig. Vi får se vilka som får plats. Tok-ös garanteras i vilket fall som helst.
Hur tung lineup som helst, hoppas man kan komma förbi en stund. big up
ngt schema med tider osv?
klubb Yes! >> FOR THE LOVE OF MUSIC >> www.iloveyes.se
de va ju trevligt :)
Doo the right thing!!!!
Goodbye Gothenburg, Hello Stockholm! de behövs inte säga mer..
Red Motion Music
ah det var helt ok.. men varför minns jag GK som värsta stora stället??? var jag så liten när jag var 18-19?? hehe
Ok, pensionärsinlägg men musiken var för hög! Tinnitus varning big time! Det e skitsoft med bas men den här basen sprängde ju typ mina trumhinnor. Synd för annars var det ju bra musik. Inte helt kul att klockan ringde 06.00 i morse heller.
Peace
andrea> tänkte precis säga att jag inte la märke till nånting igår, men idag hör jag inget på vänstern hehe.. själv var jag hemma 5 o gick upp 8. brrrupp!
Crill-Oh..jag liksom kände att tinnutusen var på väg på plats=) Öronpropparna åker med nästa gång! Mmm visst e det mysigt med tre timmars sömn...härlig dag det kommer bli, jobb i åtta timmar sen matte c på komvux i fyra outhärdliga timmar.
Peace
Amatör.
Hur många på festen igår lyssnar över huvudtaget på Vibes46?
"Ask your crew if I'm nice, they all say true"
Hörde igår att dom lirat toasting SM 1983, så jag ska nog börja.. velat göra det ett tag.
kallskuret> jag lyssnar i snitt en gång i veckan.. inte mer, men när jag väl lyssnar tycker jag den är bra. däremot måste den här "release"festen dragit ur på tiden, radion har väl funnits sen slutet av förra året(?).. då kanske jag kan ha min inflyttningsfest snart då, jag flyttade in 2003.. =)
Det är inte första releasefesten.. hah. Rätt ballt.
bilder?
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303