I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

15/4 - Rap For a Beer + Nexters @ Radio Locash

Klubb & Konserter - Stockholm

2006-04-13 12:35

15/4 - Rap For a Beer + Nexters @ Radio Locash

NEXTERS live! PMKFA FROM TOKYO! PRINCE ADRIAN FROM BRAZIL!

You can't miss Club Radio Locash this saturday. After two nights with a club filled to the max we return with a new party - everyone is invited, no VIP!

As usual we'll serve the you the best in pizza, pure fresh grime and new dancemusic or as we call it: four-2-the-floor. But, this time Club Radio Locash is visited by the new house hope Nexters who will give his first ever live performance on Club Radio Locash Also PMKFA , probably the biggest grime-professor in Tokyo will join Babyman behind the decks. Young Gunz STHLM will be powered by Prince Adrian from Obee Sounds.

Well, the whole line up is as following:
Host: Mc Alexis & Mc Ozzoz
Live: Nexters
DJ'S: Babyman & PMKFA, Young Gunz STHLM (feat. Obee Sounds ), Lo-Fi-Fnk .

Only One Can Win!

2006-04-13 12:37
Som vanligt hänger vi till på "Landet", Telefonplan. Vi vill ha fler mictuggare, gärna mer tjejer, lite dålig på den fronten tyvärr.

Ses där!

La Vida Locash
Only One Can Win!

2006-04-13 16:08
LOCASH!

Får se om man drar förbi och får lite gratis öl! ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-04-13 17:41
Det kanske e dags o vässa sin freestyle tunga igen..hehe de va länge sen..o gärna för gratis bärs!

2006-04-14 12:47
alright, gott folk! imorgon smäller det! festen håller på från 21-1 och alla är välkomna. glömde säga att det 18 årsgräns och inträdet är futtiga 20 spänn!
Only One Can Win!

2006-04-14 13:12
20 spänn?!?!?! wtf? det är ju en höjning med 100% av biljettpriset, usch för giriga klubbarrangörer...
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2006-04-14 13:22
shiet snubben, du lägger aldrig av!:) kommer du komma patito ?
Only One Can Win!

2006-04-14 18:55
njae, jag vet inte, just nu hänger jag med skåne country-city commiteé, så jag kommer inte hem förräns den 18:e. Hoppas det går bra, lägg lite verser dedikerade till mig, ett skönt sätt att bli full på...
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab

2006-04-15 10:03
ikväll gäller det gott folk!!! kom och ät pizzan med oss ta det lugnt chilla med oss, reppa din hembygd eller hemförort/stadsdel och bli hänförd av stockholms enda klubb som spelar grime istället för att ha det som mediahype.

Rap for Beer!!!

Club Radio Locash @ Landet (Telefonplan)
20-01
Very happy hour innan 23 och pizzaspons från Pizzeria Grande.

Landet
Only One Can Win!