liza du kan inte annat än hålla med mig.. vi var där och skulle fotografera shitet men fick ha 10 -20 brudar som var ca 130 cm långa och stod grät då dom såg han.. samma sak då de såg promoe, enligt min mening beter sig inte "vuxet" folk sig då.. =) men vad vet jag ;)
http://blogg.getloose.se // http://www.getloose.se
körbrudar ska fan inte sjunga!
jag citerar mig själv i vad jag just skrev till en kompis: "karln är en jävla duracellkanin som ger dig valuta för varenda öre och lite till! tror fan han körde i 2.5 timme eller det kändes iallafall så. och jag har nog aldrig sett en artist få så mkt publikrespons! han är verkligen älskad av folket. träningsvärk, skoskav, huvudvärk och ett stort leende imorron =)" brrrup brrrup brrup! Hoffmaestro imorn! ;-)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Det var jävligt bra, grymt liveband och man såg att han verkligen trivs på scenen, bra drag bland publiken också men alla som stod runt omkring snackade om att det var det bästa dom någonsin sett och bla bla, ja då kan man inte ha sett mycket, men det var värt pengarna. dock känns det tungt att vara på jobbet idag med baksmälla
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
arita P21, jo jag såg att det var några längst fram som såg lite väl fanatiska ut kanske, vi pratade om det på vägen hem faktiskt, så på den punkten kan jag hålla med. men hey, döm inte ålder efter längden! här har du en tjej som inte är över 160! ;) and-one - det kan inte ha med smaksak att göra om man säger att det är bland det bästa man sett? alla kanske inte anser att det du tycker är bäst, är detsamma..
Just my 5..
haha nej självklart..kanske lät dumt men alla runtomkring var helt lyriska och sa det hela tiden, var iofs mycket "mini" folk där som kanske inte har varit på så mycket
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
va gjorde promoe där?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Det var mer än naiz och 10000 ggr bättre än i uppsala.. fett värt och man är så JÄVLAAA nöjd!!!
Oh gentleman.. Sweet little Love
han va riktigt grym... klart värt pengarna... blev dock lite besviken när det va dags för min favorit låt "Dem Gone"... han körde knappt... lät publiken köra det mesta... och jag cashade för att höra honom och inte massa fjortisskrik bakom mig vid den låten... men aja... grymt hursomhelst!
vilken kääänsla de va o se honom igår!! riktigt bra!! mer än nöjd =D
Han var fet! nuff said
maybe you might be more than just a one night lady<br>
vad gjorde promoe där?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
han tittade på
Just my 5..
ja eller hur.. konstigaste frågan på länge.. han gick dit för o spela blackjack.
ja, fan va konstig fråga... han kanske gjorde en guest appearance eller var surprise opening act?
Rhetoric> okej då ber jag om ursäkt. jag uppfattade det som att du var på GK igår, såg Promoe bland publiken och sen frågar du oss vad han gjorde där.. DET hade varit en konstig fråga. men nu är jag på banan igen. hej.
haha okej :) nä jag va inte där. men jag hade varit det om promoe va i publiken. ¤fniss¤
om jag visste att han va i publiken mena ja. ah, skit samma.
Graffare
2006-04-26 17:49
ahhhhhhhhh! han va tung! jag känner mej träffad när alla snackar fjortisar..jag o emma va nog dom största! men jag skyller på att jag va heeeeeeelt! peace!
http://beltontorsk.tumblr.com/
ååå ska se honom snart i Barcelona! Kul att det var bra! Vad körde han för låtar?
full
GreAt_rEtarD Varför inte bete sig normalt? Man kan ju vara glad men man behöver inte förstöra för andra?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
har någon bilder därifrån? har ingen kamera så:(
Skivsamlare
2006-04-27 00:44
Ryktas att Tenor Diamond var förband...så var dom nå bra?
jag minns inget förband.. men det är jag.
jag minns inte heller någfot förband tamika o mamadee körde några låtar innan gentleman..
Tenoren körde aldrig i stockholm. Däremot i malmö kommer han att köra, dock utan kompbandet!!
The Heart Of Man, If Once Expanded, Becomes Larger Than All Heavens!!
fan att jag missade honom :(
go with the floooow
Graffare
2006-04-27 14:03
Kontrast P21 vaddå förstöra? jag hade kul å de beteendet är "normalt" för mej..ingen klaga på mej iaf!
http://beltontorsk.tumblr.com/
Skivsamlare
2006-04-27 14:05
Vilken jävla konsert! Valuta för pengarna, helt klart. Hur länge orkade han hålla igång? Måste ha varit lätt över två timmar. Energiknippet Gentleman himself.
Yes! In Concert — For the love of music
det var kanske 2 timmar och 10 min tror jag..:) vill ha bilder!!!!!!!
Det var sååå jävla bra! Västa stämningen. Mycket kärlek! :D
JMD, Jag Måste Dansa!
Skivsamlare
2006-04-27 18:40
Jag droppar upp lite kort ikväll efter jobbet!
Jag va fett nöjd.. va lite trött efter en 6 timmars resa från Göteboooorg men det funkade bra ett tag ändå.. va gör man inte för att se gentleman live!??! Det ända jag va lite besviken på va att han inte hade ngn "special guest " hade hoppats på typ daddy rings erller jondo typ.. aja fett iaf.. de va helt klart värt resan!! bless
turnébussen var ju skitsnygg
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
zao: åkte du intercity tåg?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yes det gjorde jag.. segt som fan!
EmpressJohanna Det var GALET vi hahaha ;)
småtjejer brukar hänga och leka groupies?
haha. så är dom skitstolta att dom är groupies!
Ooooh vi blir dissade for att vi gled till puben med bandet :) hahah Gaaaalet niiice vi hade
But for now I'm chillin' right here, music fillin' my ears. .
zao: hehe orka göra det liksom, tyckte det var slött o åka upp med x2000, för dyrt med flyget men att kunna vara framme på 1h är inte helt fel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vart e bilderna då?
JMD, Jag Måste Dansa!
eller huur vart är bildernaaa:P
När kommer nya skivan? Åtminstone en låt från kommande, var riktigt fet.
Skivsamlare
2006-04-29 13:50
Shorty & BuddhaBoy Ska försöka lägga upp de jag tog ikväll, om jag hinner!
GangstaBambam det hade varit skönt.. men försökte ju få allt så billigt som möjligt liksom :) åkte ud ocskå från gbg till sthlm för att se på konserten eller?
hinner du aldrig?
JMD, Jag Måste Dansa!