I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tisdag 13 december: Ingrosso & Angello @ La Camera

Klubb & Konserter - Stockholm

2005-12-03 12:47

Tisdag 13 december: Ingrosso & Angello @ La Camera

Namn: Made In Sweden
Plats: La Camera, Norrmlamstorg 4
Tid: 22-03
Datum: Luciadagen tisdagen den 13 december
Ålder: 23år

En av världens största house-duo är på plats nämligen Sebastian Ingrosso och Steve Angello!!!

Flyer: 2005-12-13_Made_In_Sweden.jpg

Music sux!

2005-12-03 12:52
Finns redan en tråd ;)
California, knows how to party!

2005-12-03 20:45
Såg det, men med fel adress!!!
Music sux!

2005-12-03 22:14
gräslig flyer.

2005-12-04 13:33
Det kommer att finnas en speciel betal-lista för folk under 23, men Obs! bara ett X antal platser...
Music sux!

2005-12-05 12:50
Det kommer att finnas en speciell lista för folk under 23, obs bara i ett begränsat antal platser, mer info kommer www.clubstockholm.se skicka ut nu i veckan!!!
Music sux!

2005-12-05 12:50
Pris: 100kr tror jag!!!
Music sux!

2005-12-05 16:56
sassy-sandy F23 tror inte det är angello & ingrosso som gjort flyer. skit i den,gåt dit och röjj till två kommande legender inom dansscenen

2005-12-05 17:11
sassy-sandy F23

Nu överdriver du väl.. Visst, flyern var väl inte stiligast i flyerväg men att brusa upp sig och få moralpanik för att tillslut även bojkotta något man tänkt gå att lyssna (keyword i det här sammanhanget) på låter väl lite väl överdrivet.

2005-12-05 22:31
överdrivet? nej.. självrespekt? ja..

2005-12-05 23:19
nej P24

Men det är ju, som mekano f.ö. sade ovanför, trots allt inte Angello & Ingrosso som har designat flyern.

Självrespekt... Möjligt, men jag skulle även vilja förespråka och välja ett mer relevant ordval såsom t.ex. självdistans och att ha just detta för att på så sätt stå eller rent av sätta sig över denna flyer och ignorera den, och samtidigt framföra sitt klagomål. Det behöver inte gå ut över house-duon.

Men ni har nog rätt...

2005-12-05 23:34
Soopa-Fly Det handlar inte om house duon. Hon säger ju själv att hon gillar deras grejer. Det handlar om hur cluben väljer att marknadsföra sig. Nu ska jag inte lägga ord i munnen på henne. Men så tolkar jag det.
Sen förstår jag inte varför mitt ordval inte var relavant. Det speglade pefekt vad jag menade. :)

2005-12-05 23:49
nej P24

Okej, jag kan hålla med dig(och sassy-sessan), det är inte så att jag försvarar valet av flyer och dess motiv, utan jag vill inte backa för en givande diskussion :)

Men stunden hon väljer att avstå från att besöka klubben, som hon endast besöker för att få lyssna till house-duons musik, så sviker hon ju de. Pågrund av en liten petitess som egentligen inte har att göra med de alls på musikplanet.

Och för att förklara ordvalet så tycker jag att självdistans mer är någonting som speglar ens inre självbild och det gör att man inte behöver bry sig om sådana här petitesser.

2005-12-06 00:31
För att folk ska gå och supporta några av dagens största svenska producenter gjorde jag slag i saken, jag har för mycket fritid..

http://www.theyellowroom.se/size.jpg

Använd om ni vill...

New job. New Life. Good life

2005-12-06 14:02
Ha ha ha, det här var det roligaste, massa tjafs om flygaren som o den skulle vara det viktigaste, shit.

Jag kan bara säga så här, har någon här varit på Ibiza? Är det någon som vet hur flygarna ser ut där? Vet nån hur stora Ingrosso och Angello är där? Och kanske, bara kanske därför ser flygaren ut som det gör...

Och Peejii... Snyggt och cleant!
Music sux!

2005-12-09 12:39
Det handlar ingenting om kvinnosynen, men vill du ta åt dig var så god!
Music sux!

2005-12-09 13:17
Tycker man borde ta mer flyerinspiration från london.

2005-12-09 16:37
insu: går d alltså bara att vinna en plats om man är under 23, d funkar inte att köpa i dörren om man e där tidigt?

2005-12-09 20:01
Mmmm... London, tummen upp!!! Vinner man så kommer man på g-listan då räcker det även om man är 18!!!
Music sux!

2005-12-12 15:24
Ruskigt taggad! Kommer garanterat bli ett grymt set!

2005-12-13 08:22
Pressrelease:

Hejsan!

Tyvärr måste vi nu meddela att Sebastian Ingrosso och Steve Angello INTE
kommer att komma på klubben Made In Sweden, tisdag den 13 december på La
Camera. Vi fick nyheten om att deras manager bokat fel flyg och därför
missar vår fest den 13 december. Vi har förgäves försökt under hela helgen
att få ett tidigare flyg till Ingrosso och Angello från New York, där
grabbarna spelade på Pacha-festen denna helg, den 10 december. Det känns
väldigt tråkigt även för oss eftersom vi har jobbat och slitit hårt för att
få detta evenemang att funka.

Det som har hänt oss är en mardröm, men vi försöker att titta framåt och
bjuder in S.U.M.O.-stjärnan Alf Tumble till vår luciafest. Luciafesten hålls
fortfarande på La Camera och därför hoppas vi att du vill joina oss på en
galen-lucia-fest tisdagen den 13 december, nu med S.U.M.O.-stjärnan Alf
Tumble. Vi vill därför tackar våran vän Alf Tumble eftersom han kunde hoppa
in så snabbt!

Detta är ruskigt pinsamt. Fyfan, säger jag bara.

2005-12-13 22:59
Ähh nu ska vi inte va sånna.. sånnt där händer hela tiden...

2005-12-14 15:23
när swedish house mafia kommer till NY gåre vilt till
www.aftonbladet.se