I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Västkust Artister Vill ha spelningar i Sverige!

Klubb & Konserter - Stockholm

   

2005-09-08 13:39

Västkust Artister Vill ha spelningar i Sverige!

Om ni känner någon seriös klubbägare eller folk som är grymma på att styra upp spelningar mm be de att kontakta mig omedelbart med ett meddelande på whoa så får vi diskutera fram något.. Jag vet att det är svindyrt med flyg mm men vi har lite sponsring på flygen.. Ni skall få en lista med artister för jag vet att någon kan göra något om ni så vill så snackar vi.

Artisterna är:

Yukmouth

San Quinn Ya Boy och Big Rich (Hela Done deal)

Mob Figaz

The Jacka from Mob Figaz

I Rocc

Turf Talk

E-40

Jayo Felony (G Unit Medlem kan bokas efter europeiska angermanagement tour är inställd)

C-bo (Efter Februari 2006)

Shade Sheist

N.U.N.E

Domination (Vet att han är ifrån östkusten men jag har bra relation med honom www.gfrecords.com för mer info)

Spit Fiya

Cozmo Cos Pacino

Forty Glocc (Infamous / G unit medlem gäller samma sak som jayo felony)

Brotha Lynch Hung

Sky Balla

Riflemen (Kurupt, 40 Glocc, Mobb Deep, Jayo Felony)

Skicka meddelande till mig så snackar vi, jag ger inte ut kontaktinformation eller priser till någon oseriös ni som känner seriösa klubbägare eller arrangörer som kan ta på sig detta så kommer vi säkert göra det till något bra för vi kommer mixa det med svenska artister även så vi har best of both worlds. Ni som har min kontaktinformation skicka den vidare till klubbägare ni andra börja med att skicka meddelande!

Hör av er!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.