I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Timbuktu, Chords Dj Amato & Damn Jazz festivalen

Klubb & Konserter - Stockholm

2005-07-22 01:57

Timbuktu, Chords Dj Amato & Damn Jazz festivalen

antar att det var några där, vad tyckte ni?

jag tyckte det var riktigt grymt, såg samma show på mondo för några månader sen men detta var ändå ljusår bättre, väldigt varierad publik och mycket röjj.

2005-07-22 02:13
Såg det från Langosvagnen! Det va sjukt nice, vi hade party :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2005-07-22 02:15
hell yes, stod längst fram, tog typ 170 bilder eller nåt, alla ser exakt likadana ut =)

hade velat se mer chords dock, ville höra lite från garden around the mansion, han e så sjukt grym den pojken.

2005-07-22 02:51
fick i efterhnd reda på att min brorsa hade 4 vip biljetter som han SLÄNGDE för att ingen ville gå... det sa han för en timme sen..
sucker
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Groupie

2005-07-23 02:48
jag tyckte att det var riktigt grymt, men säller mig väl till gruppen som vill höra lite mer engelska och mer av chords, tycker att de borde köra någon av deras gemensamma låtar...fan det löser sig live var ju sjukt hett, Chords vers på den är underbar! Var även jag på gränsen till att skita i det, tänkte verkligen inte gå för jag skulle upp 5 och jobba, men så skulle en kompis dit och fan lär dröja innan man har chans att se dem igen, blev 4 timmars sömn (har just nu alltså sammanlagt sovit 4 timmar sen igår), men det var det fan värt. Hade vart soft om de sålde grejer också så att man kanske ev kunde ha ställt lite frågor