I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KRS-1 och Busy Bee var på Mondo/Sthlm

Klubb & Konserter - Stockholm

   
Producent

2005-06-22 17:15

KRS-1 och Busy Bee var på Mondo/Sthlm

Vi alla som var på Mondo igårkväll (21/6) fick bevittna en av dom renaste och tajtaste mc/dj-shows på Svenska scenen genom tiderna: KRS-1

Helt utan explosioner, dansare och trams fick alla bli påminda om vad det hela egentligen ska gå ut på. Det var också skönt se att även om det inte var smockfullt så publiken rev ändå luftmassan i lokalen till ett inferaliskt åskväder.

Bara dom timmarna innan spelningen var redan värda inträdet på 230 kr. Man fick höra Audo Two, Eric B & Rakim, Wu, Slick Rick, Pete Rock osv... uuuh.

Master Ace kommer till Stockholm snart, såg jag. Det blir en hel del andra också kan jag tänka mig. Inte att glömma Göteborg eller Malmö för den delen heller.
Jag hoppas att alla dessa spelningar drar in betalande publik som beter sig som galningarna gjorde igår. Då kommer vi att få se ännu fler ikoner uppträda i Sverige!

Jag är nyfiken på att få läsa era kommentarer om KRS-spelningen igår...

//KM

http://www.kitchenerio. com
>>>no profit no problem<<<