TEMA FEST! Titta hit! (viperroom 27/3)
TEMA FEST! Titta hit! Söndagen 27/3 Kl. 21-03 Pris: 100:- Ålder: 18+ Tema: Någonting på B (bimbo, brandam, bitch..etc) Plats: VIPER ROOM Adress: St:Eriktgatan 46 T-bana: Fridhemsplan Frågor & Biljetter: 0762120519(Maja), 0702229765(Julia), 0709596434(Olivia) Det kommer finnas 2st dansgolv. På ena kommer d spelas Hiphop & RnB och på det andra techno. So enjoy! Dont forget to tell ur friends! /Maja
Everyone should live in harmony, like the black & white keys on a piano..
bäng?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm, hur ska jag tolka d..?
får man komma dit om man är bäng?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så länge du inte klänger på folk och kan gå ordentligt så fine by me. :)
får man klä ut sig till bajskorv?
Så länge d börjar på B så... ; )
ok soft, då ska ja komma som en bäng bajskorv
Ha..! Schyst.. *tummen upp* Men seriöst, hör av dig angående biljetterna och övriga frågor.
Uh, 100 pix på en söndag för värsta skolfesten typ. Tradigt värre :p Boulekula är iof det hetaste att klä ut sig till.
California, knows how to party!
är iofs söndagen på lovet. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Ja där ser man, blev inte mycket intressantare för det ;)
Jag har ingenting att förlora, tanken e att man ska ha roligt och d e mycket roligare mer fler folk. Am I right or am I right..?
Okej, du är höger!
päronpung hahaha.. det vill jag se ;) en sån här fest där åldersgränsen är 18 men medelåldern är 16-17 förresten..? hehe. toppen.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Utklädningstips: Bingo-Berra Butler Britt-Inger (dagisfröken) Britt Bandyklubba Bastubadare Boskapsfösare Bärsare Bärsärk Bengalisk katt Bowlare Buttman Bumerang Binda Belgare Bisonoxe Beringsund Annars var päronpung P20's idé rätt bra... :)
Brolle Jr.!!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
hahahahahahahahahahaha
BATMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! one one one
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
är det inte alltid temafest på b där? -birasvenne!
vadå? jag dyster?
greggan F21 Fyndigt!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Hahaha! :) Bert.
Bohem!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Brat, Borgare, Buddist, Buddha, Butler, Bög & Björn Skifs funkar ju också givetvis..
bira, boris jeltsin, baugette, bumbi björn, b-kändis, balle, bistro, bullfitta hahahaha fan va softa grejer man kan va!
thundercooperfuckinbird
papper: okej, du kommer som baguette så kommer jag som Buddha.. eller vad säger du? :)
Benrangel, brödrost, bröst, barstol, bisexuell, banan, bosättare, bisittare, b-skådis, barbar, bystmått, blåmes, busschaufför, badvakt, brevbärare..
PappaRastafari, Japp, kommer finnas bar så du behöver inte oroa dig för att inte bli onykter. Vi får förkröka innan en stund oxå.
Filbunke P18 haha de kör vi på =) eller så kan man ju gå som banjo HAHAHAHA
thundercooperfuckinbird
buttman var ju fetaste hittils... haha.. daemn om nån lyckas.. går jag så är det som biggie..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
temat var för övrigt fruktansvärt värdelöst. man skulle kunna gå dit klädd som vanligt och säga att man ska föreställa nåt annat.. värdelöst.
kontrast: kanske är lite av poängen... alla är inte alltid sugna på att klä ut sig... ;)
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
nää.. men varför ens ha tema då? det lockar knappast särskilt mycket folk så..
Studenskiva kanske???
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
PappaRastafari tyst. jag får tycka vad jag vill utan att du ska börja gråta..
Kontrast P20 Vissa gillar maskerad vissa gillar det inte. Du får tycka vad du vill. Jävla charter-turist. :P
Buttplug ;)
eager-to-know
Hwarang jag hatar maskerad. charterturist?
PappaRastafari: Du, för jag kommer köra upp ngt i rumpan på dig om du inte slutar terra mina gäster.. :P
PappaRastafari hahaha. det där är är så -96...
Åh, trevlig stämning!
Big pimp! :D Nerå, jag ska va en sexig bilmekaniker iaf.. ;)