JIN (Ruff Ryders) - PARTY! (Stacys, Tors) 17/2 sthlm
JIN EUROPEAN TOUR! Nu på Torsdag den 17 Feb är det dags för Jin (senaste tillskottet till Ruff Ryders, vinnare av BET Freestyle battle) att inta scenen på Stacys i Stockholm. Det bjuds såklart på fest ála Ruff Ryders Style ! JIN välkommnar lokala Mcs som känner för att battla honom Breakdansare följer med för ge festen det lilla extra! Nog sagt - Mer info hittar ni på www.jineurope.com (klicka på sveriges flagga) Datum: Torsdag 17 Febrauri Plats: Stacys Klädsel: Stylish! Förköp finns på Recordnet. Ses där!
// Tänk Positivt, Va glad och håll käften. :) UNG 08 SPECTRUM! 16 - 20 AUG PARTY PARTY!
bucc ska uppträda antar jag de lokala battlar lär ju anmäla sig på plats
:) Alla som är på plats och vågar greppa micken är ju indirekt med och reppa Sverige eller?
// Tänk Positivt, Va glad och håll käften. :) UNG 08 SPECTRUM! 16 - 20 AUG PARTY PARTY!
20-årsgräns?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
ålder? och vad kostar det?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ska lätt dit !
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
Jin är iofs överskattad. men vinner ändå mot alla svenskar. dock så ska du ha ett lycka till Aaron Phiri! (den enda som kan försöka ens)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Ålder?
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Det är ingen som kan vinna mot honom eftersom han faktist kan freestyla riktigt bra....jag skulle vilja se lite svenska battles utan timelimits, typ org12 som hade klarat sig kanske...
Graffiti is so last year dude!
Ålder ?? Inträde???
Blood Buds N beers!
Jag är ledsen guys men ingen svensk rappare kommer knäcka JIN. Men klart propps till de som har stake och ställa sig på Scen (även om de flesta lär komma med prewritten stuff). :) Svar 1: All info finns på jineurope.com. Det är hiphop event så jag menar det är inte som att man förväntar sig kostym nissar. Stylish står mer för cleant. Svar 2: Förköp på Recordnet. Ej bestämt vad det kostar vid dörren än.
vem är jin? http://madnet51.free.fr/jinverse(u-mad.net).wmv tanka denna så får ni se och inte glömma.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
t-roc gör det. respekt isf.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
OK. fett me respekt till den som knäcker JIN, vilket inte kommer att hända....ni som inte vet vem han är kan ju ladda ner BET freestyle friday galen jävel!!!!....
Blood Buds N beers!
okok.........ahh ändå fett me respekt til dig T-Roc om du gör det!!!!
Blood Buds N beers!
Vad kostar det nu då? Ålder??
CAMPIONI!
det kostar visst 150, 18 år aaah jag vill dit! men ingen har cash, dammit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För oss som inte är EmCees blir det ett rent nöje och lyssna!
försening med de biljetterna efterosm de valde och trcyak de i London av nån anledning. Kommer inte biljetterna till recordnet under morgondagen så är det inget mer än att man betalar på plats. peace up!
Kommer inte biljetterna till recordnet under morgondagen så är det inget mer än att man betalar på plats då antar jag att priset kommer vara 150kr eller mindre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wörd wörd - men ingen har väl skrivit att du ska battla? eller?
Jins freestyle är inte överskattad någonstans.. han freestylar ju 10 ggr bättre än han skriver låtar helt klart.... hans freestyles är sjuka.. ..det är väl kanppast nån som snackar om honom angående de låtar han släppt ...även om de kanske är ok
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Men jag tror faktiskt många svenska rappare kan knäcka honom OM DE KOMMER LIKA FÖRBEREDDA SOM DE BRUKAR VARA PÅ BATTLES RUNT OM I LANDET!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Nekkid: hehehe jag tänkte just skriva att det är dags för folket och ta sig från datorn en stund och verkligen våga sig upp på scen.
vools P21 ingen svar på min fråga?
T-roc: sätt dit ty chii från endangered species han fuckar Jin. äter han så jävla lätt.
Best kept c-cret//
Spöket samma pris
klart man kommer .. står med på gästlistan =D
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Ska bli en rolig kväll tror jag. peace up Town ses där och som sagt jag bjuder på en läsk till den första som lyckas få in klokren punch mot JIN.
brukar stödja min brorsa alban, men det verkar inte vara han som anordnar det så jag tänker nog ej gå då
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Jag vill ha gästlista så kan någon fixa det så kommer jag.
Klädsel: Stylish! vad innebär det? att man måste se ut som Peter Sipen? man lär väl kunna komma i schysst hip hop utstyrsel så länge man inte ser dräggig ut?
cist P19 ja du kan komma med vanliga baggy kläder eller vanliga tajt. Klädsel: Stylish = kom gärna som dom killarna på videos med matchande armband och kepsar och helvita sneakers och lite bling bling . haha
Han är på scen 23:00 Precis - Stylish! Så länge man inte ser drägglig ut! Han är laddad för ikväll :) de har nyligen varit i holland och krossat stället :) så jag hoppas ni kommer och representera!
see ya'll there!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
jag var iaf där och reppade brommaplan för hela jävla stället
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
jaha vad hände under kvällen då? var det någon som battlade honom?
han var inte så tung som jag trodde, han såg ut som vilken kines som helst
herregud det är väl fan ingen som undrar hur han ser ut, han är en liten ful jävel, folk undrar om det battlades och om det var bra annars?
han utmanade ju inte ens på battle :/
TACK! för att de inte va bra! Har ergad efter att se Jin Battla Live länge nu, och såg idag att de va igår... men blev fett nöjg när de inte blev nåt roligt :) (Tråkigt för er som va där dock... muhahaha)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
tyckte inte de var dåligt. han gjorde en bra show. sen att han inte battlade nån var ju lite tråkigt, men men.
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
word seite1
seite1 inget ligger på oss i publiken, han kommer dit får gratis hotell gratis mat gratis inträde säkert på vilket ställe som helst i sthlm. får cash för att spela här. han får som sagt allt. så det är hans uppgift att "INTERTEJNA;)" oss och så är det bara.