26 Maj, Ghosface Killah @ Mejeriet, Lund
Helt ... speechless ! En av de ledande medlemmarna från den legendariska gruppen Wu-Tang Clan kommer till Sverige! Efter fina recensioner på sina föregående album som Fishscale och nu senast The Big Doe Rehab är Ghostface aktuell med ny platta i vår. Den sägs vara aningen mer r'n'b-inspirerad. I väntan på det får vi nöja oss med Ghostface Killah i följande städer: 26 Maj - Mejeriet, Lund 27 Maj - Nosturi, Helsingfors 28 Maj - Rockefeller, Oslo 29 Maj - Berns Salonger, Stockholm OBS! Spelningen som skulle ägt rum i Göteborg den 26:e maj är flyttad till Mejeriet i Lund. källa : Länk till http://www.kingsizemagazine.se/read.php?id=4018
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså detta är ju för jävla gött.
hahaha shit, det här gjorde min dag alltså.. jag skulle ändå åka upp till götet för att kolla på GFK men spelar han i Lund (på en tisdag dessutom) så är det fan självklart att man är där! tack för infon..
Keep CD alive
cool blir säkerligen att sätta sin fot där då
Biljett : 295 kr Ålder : 13 Support : Mohammed Ali
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är där pronto PS PlanB din jävla snake hahahah :)
jävla skåningar! aja man får la åka ner
Från götet till Lund.. Kan det bli bättre? Dock är jag pank som fittan! Måste råna min bror ! Fock it
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
^^ haha det är ju fan mer än 2 månader tills konserten är.. lär ju inte kosta mycket mer än 300 kan jag tänka mig.
Keep CD alive
Haha ohfan! Såg det nu .. haha.. trodde de va Mars , hoho!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Jag vet en hårig banan vid namn Suntzu som sitter och runkar sin datorstol av lycka just nu. Detta ska dock absolut inte missas, dock ej så lyrisk som Suntzu.
Keep crushin'!
JonErik har du problem med skåne så kommer inte ner!
hahaha shit, det här gjorde min dag alltså.. jag skulle ändå åka upp till götet för att kolla på GFK men spelar han i Lund (på en tisdag dessutom) så är det fan självklart att man är där! tack för infon.. Jag följer oxo med!
^^ aa klart, det kommer bli en fet kväll!
Keep CD alive
Lund är Sveriges konsertmecka!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jävlar vad mejeriet har börjat leverera hiphop. grymt.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
överfett.mejjan är tillbaka!!!!
http://www.slagskottfilm.com/
ställde monch in eller? fan alla verkar ställa in nuförtiden.... jag kommer bli arg om ghost gör det!!
Moneybags ja, monch ställde in pga för dålig biljettförsäljning.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag hittar inte till mejeriet. Vem vill volontära som sällskap? jag är skitkul tjej och bra osv men jag har en vana att gå vilse och jag känner inte för det.
Anaugh vart befinner du dig i sverige?
är i malmö o tar mig till lund utan problem men det är väl i Lund som jag förmodligen kommer gå m.i.a
det är väl fett och så, men 300 för EN wu medlem känns inte så lockande. Mohammed Ali som support, mer relevant än Tensta som förband till DPZ, men såg Saadiq i stockholm några veckor sen med grabbarna som förband, inget vidare.. Hoppas detta inte ställs in.
dags att besöka hemstaden..
TREETOP- mer än en livsstil !!
Någon som vet ungefär när han kommer gå på? Eller Mohammed Ali går på? Det är ju den ständiga, kluriga frågan. Överväger att ta bilen från Götet efter jobbet nämligen, och då kan det vara skönt att veta så att man hinner...
kassan öppnar 7, mohammed ali går på vid halv 9-9 , kanske... och sen har vi gfk vid 10 nån gång? eller är jag helt ute och cyklar?
Nån som vet om det finns biljetter kvar, och om man kan köpa i dörren?
Steve Rifkind must of been sniffing!
Producent
2009-05-26 01:46
om det finns några kvar vet jag inte.....men man köpa vid dörren tror jag
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Man kommer utan problem att kunna köpa inträde i dörren.
YEA! HYPE UP! Ikväll smäller de, big up Mohammed Ali :)
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Producent
2009-05-27 14:48
helt otroligt var det....hell yea!!!
haha ehm ja, de va fett .. stagehoes incidenten va nog dom mest underhållande/pinsamma 15 minuterna i mitt liv dock..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Producent
2009-05-27 16:06
ja precis fyfan va cheap...
Ja shit vilken junglefever hon i blått hade. Vafan hände med Daytona 500? Och när dom började gapa holla holla holla trodde jag han skulle köra Holla, vilket jävla antiklimax det blev när han inte gjorde det. Annars var det väl schysst..
Boyz n the wood
fetaste var juh när han körde wu klassikerna....
BAHA!
stämningen dog lite efter att de hasat upp tjejerna på scenen tycker jag, det var ju så jävla konstigt. grävde i byxorna o allt.