11/10-13/10 Malmö: 2new days of hiphop @ Inkonst, spinneriet mm
Nu till helgen kommer hiphop-festivalen 2 NEW DAYS OF HIPHOP till Inkonst i Malmö!
2 new days of hiphop innehåller dansshowen Pump up the Jam med dansarna Dedson, Go, Niki och Steph. Showen avslutas med ett battle där du kan få komma upp på scen och tävla om ett Playstation 3.
I nyskrivna klubbshowen Passa Micken tar rapparna Mackan Price (Fattaru, Basutbudet) och Tom Piha (Fjärde Världen, Max Peezay) med oss på en personlig resa genom rappens historia. Berättarröst är radiolegenden Mats Nileskär från P3 Soul. I Malmö slår vi på stort med en massa gäster. Dj Jason (P3 hiphop), Mackish van dude, Irk (All out dubstep), Max Peezay, Collabo Queens på 2dans golv!
Dessutom blir det live- och lasergraffiti, workshops i dans, rap/dj och graffiti/streetart och en debatt om gatukonst.
Läs mer på www.riksteatern.se/2newdays
Biljetter köps på dörren innan föreställningen.
Pump up the Jam: 100 kr Passa Micken: 60 kr Pump up the Jam + Passa Micken: 140 kr
Fri entré på workshops, live- och lasergraffiti och debatten!
Välkommen!
Lördag 11 oktober
22.00 Lasergraffiti, INKONST, 2 h 23.00 Passa Micken + gäster, INKONST, 1 h
Söndag 12 oktober
13.00 Workshop Little Big Planet, INKONST, öppet till kl. 18.00 13.00 Workshop graffiti/streetart, GLOKALA FOLKHÖGSKOLAN, Spinneriet, 3 h 14.00 Workshop dans 1, House med Niki, INKONST, 1 h 30 min 16.00 Workshop rap/dj, INKONST, 1 h 30 min 16.00 Workshop dans 2, Hiphop med Dedson, INKONST, 1 h 30 min 16.00 Livegraffiti, INKONST, 2 h 17.00 Debatt, Moderator: Jacob Kimvall, INKONST, 1 h 30 min
Måndag 13 oktober
17.00 Workshop Little Big Planet, INKONST, öppet till kl. 21.30 18.00 Pre-selection Pump up the Jam, INKONST 19.00 Pump up the Jam inkl battle, INKONST, 1h 15 min
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
|