17/4 Public Enemy @ The Tivoli
HELT GALET. Enda skandinavienspelningen sker i lilla Helsingborg på Tivoli! PUBLIC ENEMY (US) - Tisdag 17/4 Världens kanske mest legendariska hiphopare har i över 20 år levererat stenhård politisk rap. Nu kommer dom till Skandinavien och den enda Sverigespelningen kommer att äga rum här på The Tivoli, vilket vi känner oss väldigt stolta över. Så förbered er på en invasion av Chuck D, Flavor Flav, Professor Griff och Terminator X.http://www.publicenemy.com/ Biljetter släpps Tisdag 6/2 på http://www.ticnet.se/ http://www.thetivoli.nu/
SKU - SKU - SKULASON!
Ohh shit!!! skoja att man ska dit! fett som fan att dom spelar på lilla tivoli hehe..
jag vill!
www.unt.se/musikbloggen
Så stört, VI SES!!!!!!!!!!!
strength
galet!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan. varför i skåne........ hoppas att ni får skoj iaf.
dang! detta kan man inte gå miste om!
http://www.myspace.com/choysmusic
Drygt att det är i HBG av alla ställen i Skåne :P. Men grymt!
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
true.. mejeriet skulle varit perfekta stället
http://www.myspace.com/choysmusic
Legendariskt, men vad kostar det?
kolla på ticnet på onsdag
Fsyfdldfø'
Kostar 295.- pix 220.- med Tivolipass (ej förköp)
strength
Capone P2 Tackar för infon!
tur man styrde upp tivolipass :D
SKU - SKU - SKULASON!
vad kostar passet?
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
jag kommer! om någon vill haka på? det händer ganska mycket med gamla vänner på 8 år.
får väl promenera dit o ta en titt... För er som bor långt ifrån, HAHHAHHAHHHAHH!!!
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
detta kommer bli fett..
www.soundcloud.com/lirzproductions
gaston P28 kostar 200 om jag minns rätt, men man kan inte köpa längre. Kunde bara köpa januari ut.
SKU - SKU - SKULASON!
vill ni se dom så chansa inte på tivolipasset. tar biljetterna slut så kommer ni inte in på de.
oooh så nice, lätt att man dyker upp
Moderator
2007-02-11 21:52
årets tivolispelning. ganska jämnt ett år sen jag såg något där sist, då var det looptroop. mina biljetter är ordnade.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
palla dra till skåne. kan dom inte spela i sthlm?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
yeah fixat biljett nu med
Fsyfdldfø'
äh, tivoli lär ändå inte ha öppet längre än till 1, det brukar de åtminstone inte på vardagarna, så du behöver inte skolka.
dom ska sova i min källare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ska dit ändå från gbg.. hooooollllaaaa !!
Haha Göteborg. Det är ju inte så långt. Jag ska åka ända från Linköping. Pppppppppppppppppppp
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Min biljett hänger på anslagstavlan, är verkligen en sån där måste-se-konsert! Jäkla mark, skumt att du lägger denna tråden, inte en chans att tivolipass kommer räcka när det är enda spelningen i skandinavien. Men lycka till för all del, ses väl förhoppningsvis där! =)
Okej, nu går jag!
j1 F20 haha jag fixxar alltid det tillslut ;) varför är det skumt att jag droppade tråden ? :P
SKU - SKU - SKULASON!
För att du är tillräckligt noncharlant mot den för att skaffa biljett så att du säkert kommit in! Kanske inte särskilt skumt när jag tänker efter, mer ironiskt, framför allt om du inte fixar det.. :P Men hey, jag litar på dig nu! =)
Okej, nu går jag!
Helt sinnessjukt att de spelar 17/4 här i HBG och SUGAR HILL GANG 19/4 i Malmö och det är de enda spelningarna i skandinavien.
Biljetterna bokade till båda konserterna :)
Moderator
2007-03-09 18:30
Kanske borde dra till malmö då också...fan att det är en torsdag bara. Förövrigt på tal om Public Enemy så ikväll på The Henry Rollins ShowTid: 22:30-22:55 SVT2 Punklegenden och mångsysslaren Henry Rollins ger sin syn på allt från populärkultur till politik samt möter intressanta gäster i samtal bortom det vanliga. I kvällens avsnitt: Chuck D . Musikgäster: Jurassic 5 . jag såg intervjun i våras när avsnittet visades i staterna och jag kan inte säga att jag minns mycket men det var alltid givande intervjuer, en bra kontrast till icke-intervjuerna i många talk shows.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
är det 18 år gräns eller är det äldre??
Inte mer än 18 iafd, det brukar det aldrig vara på Tivolis spelningar.. Kan inte tänka mig det iaf
Okej, nu går jag!
18 eller kryss på handen.
SKU - SKU - SKULASON!
Snart är det dags :)
"The only real reality is the fact that we're all gonna die" /Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Moderator
2007-04-07 03:53
som fan. årets kalas hemvändare och grejor lär dyka upp. tivoli börjar ta sig.det var riktigt skojigår. kommer blisjukt fett
Har en biljett till salu, billigare vid snabb affär. PM
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
det drar ihop sig! :)
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
så fett det kommer bli... fick nyss reda på att jag fått nytt jobb. så nu e första biran knäckt, o peppet inför ikväll har börjat. fan vad fett det kommer bli. see you in the dimma.
all the lazy dykes
Värt varenda jävla krona.. Sjukt bra spelning
www.soundcloud.com/lirzproductions
riktigt jävla nice , fy fan d va göttt som fan 3 timmars underhållning på topp
Fsyfdldfø'
Moderator
2007-04-18 00:54
helt jälva tokigt.
Det var kärlek! Tyckte showen var lite för lång, men det var ändå mycket bra.
* grymt bra spelning, även jag tyckte den var lite lång då det var sjukt varmt där inne * dryga snubbare som försöka starta bråk efter en ca 2 timmar (lönt att betala för att gå dit att bråka - idioter) * jobbigt att vara chafför och behöva avstå ölen
Qonos: Vilka var det som började bråka? Dom huliganerna på andra våningen eller? :)
Nja det var ingen som börja bråka, bara var kaxiga och störiga som fan. Vissa ska inte dricka...
helt underbar spelning, extremt röjjigt! :) tror fortfarande inte min t-shirt är torr.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.