2/3: Tanya Stephens @ Tangopalatset (Malmö)
Skåne Reggaeförening presenterar: Vad: Tanya Stephens (JAM) Live!Var: Tangopalatset (Amiralsg 47, Malmö)När: fre 2/3 '07, kl.21-02Ålder: 18 år Förköp: 200:- (www.TicNet.se )DJs: Million Vibes & Safari Sound Tanya Stephens är en av världens största reggaestjärnor, en bedrift så god som någon i en mansdominerad musikvärld. Stadigt har hon slagit sig fram och blivit en förgrundsfigur, både för kvinnor och män, med sin egen kompromisslösa inställning såväl till karriären och livet som till hur hon konstant arbetar för att utveckla sin egen musikaliska stil. Med 2004 års största hitlåt "It´s A Pity", som även nådde över till en mainstreampublik, i bagaget turnerar hon nu världen över för att promota sitt nya album "Rebelution" (VP Records , 2006) - vilket bjuder på ett helt nytt och fräscht sound inom reggaevärlden. Tanya Stephens är en av de få reggaeartister som har nått ut till en bredare lyssnarskara samtidigt som hon älskas av den annars ibland så konservativa reggaepubliken. I Sverige är hon dessutom lite extra stor eftersom hon för några år sedan bodde och jobbade med sin musik här. Mer info, länkar och flyer på: www.skanereggaeforening.se
I-Ration Records & Events // www.i-ration.se
Oh yes, vårens fetaste bokning. Kommer bli en galen kväll.
Boss Sounds - Reggae Scorcher.
Kommer vara där fo sho.
Legion=sötast
yes! riktigt bra bokning!
Längtar redan.. Som sagt hon var grym på URF 05 så jag förväntar mig en riktigt bra kväll.
www.unt.se/musikbloggen
SRF UPDATE!
Tangopalatset har ordnat med tillstånd till 03.00!
När: fre 2/3 '07, kl.20-03
På scen: 22.00 (T.B.C.)
Ålder: 18 år
Förköp: 200:- (
www.TicNet.se )
För de av er som vill göra den här fredagen till en helkväll att minnas: håll ett öga på
Tangopalatset.se , det kommer ev att erbjudas en kombinerad middag+konsertbiljett inom kort! Candlelight dinner i en mycket vacker lokal - 11m till taket church style!
Efter showen bjuder
Malmoe's Finest -
Million Vibes &
Safari Sound - upp till dans med tung och vild bashment! Mer info om ett potientiellt eftersläpp kommer inom kort, men vi rekommenderar redan nu att förköpa biljett, platserna kommer att gå åt...
Bless!
Tungt med 03.00.. Kommer blir RIKTIGT fett!! Kul med en annan lokal än bara KB / Inkonst hela tiden!
http://www.twitter.com/sammyksafari
Yes Massive! Middag - blir det tyvärr ingen, men palatset kommer att ha en enklare barmeny om hungern sätter in... Glöm inte att förköpa biljett hos TicNet (220:- inkl avgift): http://www1.ticnet.se/EventList?eventSubGroupId=LAD18493.737277&rowsPerPage=25&day=27&yearmonth=2007-0&datetype=1Entrépriset i dörren, om ni väljer den kön, är 240:- Välkomna!
Yes yes, biljetter bokade nu!! Hoppas bara det inte blir snöstorm nästa vecka igen =/
Måste oxå boka biljett..
www.unt.se/musikbloggen
tror faktiskt jag komm loss för detta... lätt en av dom fetare bokningara...Dem nuh ready fi dis yet...
tangopalatset..? well...hope its a ok place!:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tangopalatset e ett fett ställe. gå in på deras hemsida för att kolla lite bilder på lokalen (toung planlösning). ljudet ska va fett oxo har jag hört... hursomhelst blir d en fet kväll. glöm inte att hon är på scen 22.00 (PRICK) så kom inte försent. efter showen bjuder vi o pågarna med 1000 000 vibbar på dansbandsreggae!
twitter.com/dj_shirkhan
I see..jaja får kolla läget där o hoppas på att tanya stephens e grym live :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tanya är grym live! No worries! Vi kommer dessutom köra ett eftersläpp efter konserten, typ 00:30, i mån av plats, för 60:- för de som bara vill dansa till två av Sveriges bästa soundsystems en kväll. Joined forces med boxar djupare än Stilla havet! Ölen är hyfsat billig dessutom. Niceness. Ting called; helkväll!
Johnny: jag hörde på gatan att du ska presentera de senaste danserna från yard? jag blev oerhört glad av den informationen...
:)
twitter.com/dj_shirkhan
Yush! Tonite introducing ting called the mellanstadie-shuffle! To the left and to the right, mek yuh feel alright! Senare under kvällen kommer the follow-up: ting called the högstadie-tryckare! Hetast.
Ska döda mig själv för att jag inte ser ut att ha råd med detta.
hypen är fett stor, hos mig iaf. längtar till att höra hennes senaste, ska bara se till att hitta dit oxå. ses där!
www.unt.se/musikbloggen
helt okej
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Top-a-top. Tanya kan verkligen hålla en publik igång under hela konserten.
Nice nice. Mycket folk?
http://Soldjah.blogg.se/
Amandus Ja de var rätt så mkt folk.. Kan tippa på ca 400 pers.. Riktigt tight liveshow... Tung artist! Big up till allt folk som kom dit, Big up till alla som jobbade med kvällen på olika sätt.. Håll ögonen öppna för det kommer mera..
http://www.twitter.com/sammyksafari
it was ok....she was cool n happy:)
Nice nice =) Synd att dagens spelning i Stockholm krockar med Be There i Haninge. Kan ju lika gärna göra lite reklam när jag ändå skriver om det. Migthy Rednek Lancy Rankin Ras Cricket De spelar ikväll klockan 8 på China Station i Haninge. 80:- i dörren. 20:- garderob. =)
http://Soldjah.blogg.se/
Tanya stephens konserten var nog en av dom tajtaste koncertrterna jag sett en reggae artist framföra i malmö... Kul att folk stannade kvar efter också.