I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

27/12 Bahamadia + Stacy Epps + Invincible + DJ Kuttin’ Kandy

Klubb & Konserter - Skåne

2006-12-19 15:10

27/12 Bahamadia + Stacy Epps + Invincible + DJ Kuttin’ Kandy

Bahamadia + Stacy Epps + Invincible + DJ Kuttin' Kandy

på Rust i Köpenhamn

27 december

www.rust.dk

Jag såg Bahamadia på Rust för ett par år sen, RIKTIGT BRA konsert, inte alls lika lågmält som på skiva! Live konsert!

"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Toastare

2006-12-19 18:54
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah å då är jag i Lund... gärna 40 minuter tåg över bron!

Bahamadia.. mmmm mmmm mmm säger jag bara.

Jag skyller allt på Emma!

2006-12-19 19:22

önskar jag vore där nere... :(

Stacy Epps från Sol Uprising är duktig, har hennes bootleg solo-platta där Dilla, Madlib m.fl producerar.
Invincible är ju duktig mc som gjorde tunga framträdanden med Platinum Pied Pipers!

Kan tänka mig att det blir gubb-tungt!

"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!

2006-12-19 19:44
om man checkar deras myspace sidor så står det att de ska lira på Pusterviks, Göteborg på nyårsafton...nån som har nån mer info om detta??

2006-12-20 07:42
Blev aldrig något tyvärr, Pustervik valde att köra på säkert kort med GBG band istället denna Nyårsafton.

2006-12-21 00:46
People need to learn that females can contribute more to hip-hop than a jiggling ass and skanky rhymes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-21 14:27
fan, känns lite riskigt att beställa biljetter över internet precis nu innan jul!

posten är ju inte sådär superpålitlig, och med tanke på att både måndagen och tisdagen är helgdagar så kan man ju inte lita på att man kommer ha biljetterna i brevlådan på onsdagen.

helvete att jag inte sett detta tidigare! fan, får väl åka dit och hoppas på att det finns biljetter kvar på onsdagen helt enkelt. men det kommer suga djävligt hårt om man tagit sig hela vägen till köpenhamn och lagt ut typ 150 spänn på det och sen INTE KOMMER IN!

kanske kan försöka ringa till rust och höra om det finns många biljetter kvar, alternativt om de kan vara lite inofficiella och hålla biljetter...

2006-12-25 14:29
fy fan va jag vill ha en sthlmsbokning..........
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2006-12-30 00:00
Fetaste avslutningen på året lätt!allt va perfekt!:P.
Yarah me på scen me bluebird ,Stacy på trummor n dat voice...daaom....bahamadia killin it ...with dat god rap music...static ..freestylin..invincible..freestylin..james brown..hyllningen....was funky..2. big up 2 em girls for representin dat hip hop like dat:P
ahh allt va mad fun..synd bara att ja va tvungen att dra tidigt ...:((
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.