vad upp i malmö på nyår?
jag och mitt bihang Laurelisse funderar på att dra ner till Malmoe under nyår (bara en sån där random luffarresa). vi har lite vänner o bekanta som bor där, men vi vill ändå ha lite förslag på vad som händer? (klubbar o dyl) hit us med idéer! <3 (även tips på billigaste sättet att resa dit?)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
det lär ju vara drag på en del klubbar där, googla efter buddah lounge och se vad upp hos dom..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
spitbull de finns alltid ngt att göra:)
!! :)
möllevångstorget kring 00.00, ta med skyddsglasögon.
möllevångstorget 00.00 är fan galet, man vet inte om man är i malmö eller bagdad
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
hahaha hmm fler förslag tack! :P
drhumor haha finns det inte en liten tobaks där som heter Bagdad? iaf, fler förslag! fetaste nyårsfesten?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
fetaste nyårsfesten står jag och mina polare för! :)
bjud oss då!
vi kan alltid mötas upp på mejeriet :)
Toastare
2006-12-13 23:21
fräckt, whoa-raggare
www.twitter.com/jimmypistol232
www.klubblovin.com
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
jimmypistol yes indeed! pax för hanal! merc ja! tack så mkt! =D ingen som har tips på billig resa? (passar väl inte i detta forum men tråden fick ju inte vara i blandat, såå..)
såg för övrigt att det var 24-årsgräns på klubb lovin =/ synd!
LoRia och hanal <3 :) hoho bästa nyåret då mejeriet ligger i lund va? får se om vi kan ta oss dit :) nått ställe för oss blöjbarn tack inga 20 + gränser :)
KB har en massa skit på våren, åk dit då istället.
whoopzidoo
Mejeriet i Lund yes!
KB? men vi vill ju åka under nyår :)! hanal de va väl de ja trode;)
Finns nog tyvärr inte så många klubbar med under 20-års gränser vad jag vet tyvärr.. Dom gånger vi har haft med oss yngre har vi antingen fått tjata (och då verkligen tjata) eller fixa på lista typ.. iaf. om ni snackar hiphop eller liknande. Vad det är på etage-ställen vet jag inget om.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Gillar man reggae händer detta i vårt kära grannland:
19:00-05:00
New Years Eve @ Saxons Saxons, Jagtvej, Nørrebro More info will be added to this event! Dinner fra around 19.00. There will be a party with lots and lots of reggae-music and energetic selectors at Saxons, Nørrebro. Big Up
23:00-06:00
Ruba´Dub Sundays Stengade 30, Stengade 18, 2200 Copenhagen N Entrance fee: DKK 100,- NEW YEARS EVE MADNESS ON 2 FLOORS -Ruba´Dub Sunday Crew -Firehouse Sound -Peoples Choice +Guests Upstairs: MidWeekBrakes Special Free Champagne from 24.00 More Info To Come
Annars brukar Rust eller Vega i samma land köra en del hiphop. Dock är Rust halvhårda på 21 år och tror Vega kör på 20..
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
men vi e inte riktigt 20 än =( fan har funderingar på att dra iväg till Köpenhamn ist så om ni har nå förslag på saker som händer där, skriiiiiiv :)
oj.. jag är noglite trög idag... skit i de ja skrev:P
småtjejer hehe
haha tyst å va glad ist;)
ghi. jag ska också till malmö. fixa en stor fest o bjud med mej!
you know i spell girl with a B
jag lämnar nog gbg för malmö. här händer ju inget.
Red Motion Music
Danmark är till för knarkare på nyår.
whoopzidoo
äsch de blir va man gör de till
haha jag hade fan åkt tillbaka till stengade 30 trots musiken, överfett ställe! riktigt skön stämning där alltid :D dj hyyyyype böck böck böck
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
men tips för malmö? var är dom?
Red Motion Music
alla ställen har nyårsfester, det e bara att välja och vraka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prive 22 årsgräns och Slagt har 20...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Personen som går till Prive eller Slitage delar jag personligen ut en bitchslap till.
Keep crushin'!