I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Modevisning The Tivoli 4/2 @ HBG

Klubb & Konserter - Skåne

   

2006-01-19 21:30

Modevisning The Tivoli 4/2 @ HBG


Lör. 4 februari ska jag & min kompis hålla i en modevisning på The Tivoli i Helsingborg. Det kommer att vara lite uppträdande av dansare,sångerskor samt Emilush & Caustic o.s.v. också samt chans att vinna fina priser!
Temat är "De Sju Dödssynderna",modellerna kommer att visa kläder från div. butiker i Helsingborg ,hår & smink kommer vara inspirerade av kvällens tema. Insläpp börjar 20:00 och visningen börjar 21:00, biljetten kostar 80:- och gäller då även som biljett till Tivolis nattklubb (för alla över 18!) som är väldigt populär i Helsingborg.
Denna kvällen är det egentligen 20-årsgräns men vi har förhandlat fram så att även vi under 20 får stanna kvar!
Biljetter kan köpas på Carlings,stortorget i Helsingborg eller direkt av mig, antingen om vi träffas eller så skickar jag på posten.


Frågor kan ställas här eller via pm!

Sponsorer:

Carlings , CO2, Jack & Jones, Noa Noa, Kello, Sensuelle, Update, Footlight, Saint Tropez, Strapatz, Goldwell, Wella & L'anza.

MVH
Anya!