I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-26 17:08

Fugees

Kommer de till Malmö också, eller måste man ta sig till Stockholm? Kommer de till Köpenhamn?
Vem har info?

Rappare

2005-09-26 21:42
De ska varken till Vega eller Pumpehuset i alla fall. Var precis inne & kolla. Fast kolla runt ändå, jag har inte koll på fler ställen än de ovan nämnda

Peace

S:-)
Spoon The Damajer, the rapper that dig into your brain with a spoon, and damage your vison of the truth by speaking the truth
Rappare

2005-09-26 21:43
och kolla så klart in Pumpehusets och Vegas hemsida lite då och då, ibland har konsertdatum kommit in ganska sent

Peace again

S.-)
Spoon The Damajer, the rapper that dig into your brain with a spoon, and damage your vison of the truth by speaking the truth

2005-09-27 12:40
Läste i Sydsvenskan att de inte kommer till Köpenhamn.
Man måste alltså ta sig till Stockholm

2005-10-01 07:06
dom kommer endast till den kungliga huvudstaden ... vad ska dom göra någonannanstans i sverige? ... :/ låter inte riktigt klokt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-01 11:51
spöket

det där var riktigt lamt sagt dude...riktigt lamt.
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...

2005-10-01 15:11
det är inte förräns 3:e december dom kommer till Stockan så danmark har gott om tid för att boka fugees. Om man skickar skit många brev/ringer/bombar KB så kan möjligheten av dom kör här i malmö finnas...eller har jag fel?
http://www.myspace.com/choysmusic

2005-10-01 15:50
Choys

Du har så rätt så!!
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...
Rappare

2005-10-01 19:04
Nja jag undrar om det funkar på KB, i så fall VEGA eller Pumpehuset. Fast försöka är aldrig fel. Ska genast skicka iväg ett flottigt mail he he:-)

2005-10-03 16:36
Do it.
Palla dra till Sthlm... Måste man så måste man, men de borde fan komma till Kopen iaf.

2005-10-10 22:45
De kommer till Köpenhamn! se annan tråd för mer info!
"...il n'y a personne qui peut m'arrêter, quand je me jete sur la langue francaise sans regarder..."