I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hip-Hopkväll med bl.a. Labyrint i Örnsköldsvik

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

   

2009-10-20 11:50

Hip-Hopkväll med bl.a. Labyrint i Örnsköldsvik

Tjena!

Den 6 november är det en fet hiphopkväll på gång på Sliperiet i Örnsköldsvik. Det kommer att bjudas på högklassiga hiphopakter under kvällen och även mycket annat. Bl.a. en battletävling, det finns plattor att graffa på och mycket mer.

Kvällen består just nu av huvudakten Labyrint, reggae/hiphop kollektivet från Gottsunda i Uppsala. Eventuellt Organismen kommer också den kvällen (lite oklart än så länge). Movits, Skaburbian Collective och Overkill finns även på tapeten just nu. Men jag vill veta intresset utifrån?

Skulle det finnas intresse från er där ute att spela på en sådan kväll? Är du/ni intresserad? Så hör utav er till mig för mer information ang. Gage/Info/Konsertlokal o.s.v. Så kan vi snacka mer om det. Det kommer bli tätt med folk och massor av ös i hela byggnaden.

Arrangörer för detta event är musikföreningen "Musikhuset". Mer om Musikhuset finner ni på: www.musikhuset.org

Det kan vara nånting jag har glömt. Ifall ni funderar över nått så fråga bara eller dra iväg ett mail här, eller till min epost-adress: [email protected]

Hör av er så fort som möjligt. Affischering kommer att påbörjas nu i veckan.

/ Wizdom

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap