I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker rappare/battlerappare i Uppsala för hiphopjam

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2009-09-09 12:46

Söker rappare/battlerappare i Uppsala för hiphopjam

Underground Sounds är ett rätt nystartat arrangagemang som jag dragit ihop, vars syfte är att ge undergroundrappers i Uppsala en scen att synliggöras på. Jag (+ dom jag samarbetar med) fixar spelningar till dom som vill, open mics och battles.

I höst blir det 3 hiphopjams på Grand för alla rapkids (och vuxna eller vad man vill definiera sig som).. Datumena är 29/9, 3/11 och 1/12.

Första jamet var i juni, det gick bra, men det var många från Sthlm och lite svårt att hitta undergroundrappare i Uppsala. Så nu uppmanar jag alla undergroundrappare i Uppsala, speciellt rappare som vill battla att höra av sig! Ni vill väl representera Uppsala i battles och inte låta det översvämmas av sthlmare va va va?! ;) Jalla hör av er, det behövs! Det är bara att skicka iväg ett mail här.

Kärlek och fred

(gjort denna tråd i "Emceeing" också för jag var osäker på vart det skulle locka flest läsare och så..)

här får du lite kärlek

2009-10-05 15:57
Låter fett !! haha Lugnt om man kommer från Hudiksvall lr?

2009-10-05 19:05
Haha jo det är lugnt. Vill du battla den 3/11 då? Kan skriva upp dig.. Det behövs! Men än en gång, speciellt rappers från Uppsala...vakna! Vi håller på att fixa klart sista akterna tills dess nu. Labyrint är redan klara, kommer bli fett! Alla dom som inte kommer då är sämst. :D
här får du lite kärlek

2009-10-05 19:22
jag är inte omöjlig, räkna in Krille på detta boy !! 3/11, kan bli skojj, har ändå inget annat för mig, ni kör med topic va? skicka mail om info!!

2009-10-05 19:28
Ait, ja vi kör med topics i alla ronder första omgångarna (man har två omgångar var) förutom i finalen. Sure jag skriver upp Krille då, men jag är girl! Klart det blir fett, sprid ordet! Kommer ut affischer i slutet av veckan...stay tuned. Skickar mer info. när det börjar närma sig.

Kärlek och fred
här får du lite kärlek

2009-10-06 12:15
Yes topic gör alltid det hela fetare!! :) yes holla back at me

2009-10-06 13:47
jag måste faktist fråga varför det hela är på en tisdag :P

2009-10-06 14:00
Jävligt kul att någon gör något i Uppsala. Ska se vad jag kan ordna rapmässigt, sökes bara battlare eller även grupper/solorappare som kör någon låt här och där? 8)

2009-10-06 15:34
disiple86 P23 Grand, det stället det är på (och var lättast/snabbast att anordna på), hade bara tid då.. väldigt mycket som händer där övriga dagar.. Yes hör av mig!

Anenkefali helst för battle, vill du köra nån låt får du gärna anmäla dig till open micen :) det är bara att maila mig här eller så.. Kom du på förra jamet?

Kärlek och fred
här får du lite kärlek

2009-10-06 19:53
Var inte där förra jamet :) tror jag kommer på nästa, får se hur jag gör med anmälan... Men jag kommer nog även om jag inte medverkar själv :)

2009-10-11 15:38
synd att man flyttat från uppsala... kanske kan komma och reppa staden endå nån gång vore lite kul =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2009-10-11 15:49
Ja gör det, kolla gärna tråden om kommande hiphopjam den 3/11 i detta forum! :)
här får du lite kärlek