I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Klubbar i London med dancehall och lite inslag av hiphop?

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2009-01-07 23:02

Klubbar i London med dancehall och lite inslag av hiphop?

Snart drar jag till London tjoho! Skulle vara grymt schysst om någon vanlig själ kunde tipsa om lite softa ställen som spelar mestadels dancehall men även hiphop är okey =)

B

Creativity

2009-01-16 15:06
ses i London!
your bitches ain't nothing compare to meeeee

2009-01-16 19:20
folk säger Brixton men jag har aldrig varit där...

2009-01-18 14:04
David Rodigan spelar sista söndagen varje månad på Eastvillage...www.eastvillageclub.com , e nice middag o chillout där under dagen..så rekommenderas. Även Oh Bar i Camden på lördagar e klassiker för dancehall/reggae. Mau Mau bar i Portobello e oxå ett skönt chill , mer barhäng iofs. Oxå Big Chill House i kings cross, sista torsdagen varje månad har hip hop karaoke. Men glöm inte heller jazz cafe, riktigt bra spelningar.
Common flower

2009-01-18 16:41
foolinda F23

jazz cafe i dalston?

2009-01-19 18:05
Yessir, nej menar jazz cafe i camden. Annars är radio stationer såsom vibes fm osv bra för tips om reggae/dancehall events osv.
Common flower

2009-01-19 18:12
foolinda F23

ah ok, yes det i Dalston heter JazzBar men e rätt sweet ställe också. inget dancehall dock.
ska kolla upp eastvillage :) tack för tipset

2009-01-26 17:07
Tack för tipsen! :-) Vi hittade till bl.a Oh bar i Camden som helt klart får godkänt! Musiken var galet skön och folket som var där likaså men det var lite för varmt haha.
Blir helt klart ett besökt där igen nästa gång jag åker till London =)
 Creativity