London| 20/9 Rock the bells tour
a det är sant som det står, rock the bells tour ska göra en avstickare till europa och med sig har dom bla Nas, A Tribe Called Quest, Mos Def, De La Soul , de populära medlämmarna av wu (antar att det är meth, rae och ghost plus kanske red , som menas med detta) samt flera andra. Med andra menas förhoppningsvis inte skitartister utan folk som Rakim, Immortal Technique, Little Brother, Dead Prez mfl Ska abslout dit.. Källor;Länk till http://www.guerillaunion.com/rockthebells/ Länk till http://www.spinemagazine.com/ Länk till http://www.seatwave.com/rock-the-bells-tickets/the-o2-arena-tickets/20-september-2008/perf/125760 (Inlägget ändrat av Gaby 2008-07-09 10:48:55)
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Om detta är sant har du fan en bunkmate! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Så fett! Jag ska göra mitt bästa för att ta mig dit. Du vet hur det går ner när Guldheden gästar London Bagheera!
ja, det där ska man ju åka på...
http://www.myspace.com/DjAkilles
mfs, senast du och jag befann oss i London samtidigt lurade en skäggig dam iväg mig på en buss mot brixton... shame on her but a fouled man can't get fooled again! Denna gång kommer bli skogstokig. Ska vi boka flyg eller?
I USA spelade Rage Against The Machine på Rock The Bells, så jag är för avis på det för att kunna gå på det här...
•pave paradise•
Uppstyrt! Lätt att man ska dit!
Common flower
åh herregud. samåka någon?
www.silversystrar.se
fet spelning, lätt att vi ska dit. bor i london, behöver boende styras up hör av er..
Kommer altså hela line-up:en som i USA eller? Nån som vet?
Steve Rifkind must of been sniffing!
Osäkert. Dock skrev spinemagazine, som vanligtvis har en del koll, att de artister jag nämner först ska dit... Jag misstänker att man kan räkna med något engelskt tilskott också. Fast vänta tills mer info kommit upp där man köper biljetterna.
Någon som kan svara på när biljetetrna släpps och vart man kan köpa dom? =)
Om ens hälften av dessa spelar på London-spelningen...hohoho.. Biljetter kommer gå att köpa via första länken som finns i topicen. Acts and Performance Dates:A Tribe Called Quest All DatesNAS All DatesMos Def All DatesThe Pharcyde All DatesMethodman & Redman July 19, July 20, July 26, July 27, August 2, August 3, August 9, August 16 August 23Raekwon & Ghostface July 26, July 27, August 2 August 3, August 9, August 16 August 23De La Soul July 19, July 20, July 26, July 27, August 2, August 3, August 9 August 16, August 23, September 6Rakim July 19, July 20, July 26, July 27, August 3, August 9, August 16 August 23,MF Doom August 9, August 16, September 6Immortal Technique July 19, July 26, July 27, August 2, August 3, August 9, August 16 August 23Dead Prez July 19, July 26, July 27, August 2, August 3, August 9, August 16 August 23Murs All DatesSpank Rock July 26, July 27, August 3, August 16, August 23 September 6Sage Francis September 6Little Brother September 6Jedi Mind Tricks September 6Blue Scholars September 6Kid Sister August 23The Cool Kids July 20, July 26, July 27, August 2, August 3, August 9, August 23 September 6DJ Afrika Bambaataa July 26, July 27, August 2 August 3, August 9, August 16 September 6Jay Electronica All DatesWale All DatesB.o.B All DatesKidz in the Hall July 19, July 20, July 26, July 27, August3, August 9, August 16, August 23, September 6Flosstradamus July 26, July 27, August 23Amanda Blank July 20, July 26, July 27, August 3, August 16, August 23 September 6B-Real July 19, July 20, July 26, July 27, August 2, August 3Supernatural All DatesScratch All DatesDJ Green Lantern All DatesBlack Violin August 2Dirty Heads August 9, August 16, September 6
•pave paradise•
kan ju meddela att de ska göra 4 stopp i europa och göteborg är ett av dem. mer info kommer la antar jag ...
basik Seriöst? Nån som har länk med info vore jävligt uppskattat.. =D
Basik nu måste du väl ändå skämta aprillo med mina ballar? Göteborg? Rock the bells? Ittele!! Måste ha lite information!
Hörde mig för lite idag. Och det verkar inte bli Göteborg. Däremot är Stockholm en mycket tänkbar ort.
Snuffa. Nu hamnar man i den osäkra sitsen där man bestämmer sig för att se det i sthlm och skiter i att boka london, sen visar det sig att hela sthlm-spelningen bara var ett sketet rykte kommet ur att en shady bokare ville skryta på fyllan.
Mohaha...the Capital wins again...
•pave paradise•
Ihabia Jag får anta att herrn är sprungen ur den svedländska hufvudstaden. Så till saken, kan du få reda på om och var detta rykte faktiskt stämmer? Vi kan lika gärna skippa "haha snubben är från en SÅ liten håla att han tror att alla känner alla, även här!", jag är bara naiv och hoppfull...
Jag kan alltid försöka. Håll till godo.
•pave paradise•
"haha snubben är från en SÅ liten håla att han tror att alla känner alla, även här" Är det seriöst någon som sagt så? Det var ju gansla roande. Jag har dock aldrig fått höra det...tyvärr! PZ
amsterdaaam!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
ÅH HERREGUD DETTA ÄR JU HELT GALET ska nån dit?? är det en festival eller vafan är det för nåt?
Nominee best rolled L`s
Snälla, säg att dom kommer till Sthlm!!!
"Not fuck myself in the head with stupid men"
är det en heldag? Blir av i amsterdam den 14e september iaf, dit blire lätt!
Nämen dra på trissor. Inga dåliga grejer heller! Skulle döda för att se Scenario. PZ
finns det någon riktig information nånstans om vart och när i europa det blir av? ~~
Kommer det bli något i London?
Min bror jobbar för myspace, och han hade också hört rykten om att de kanske kommer till Stockholm. Vem vet? Håll tummarna!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
De får nog börja promota och sälja biljetter om det nu ska bli av. 1 månad till spikat datum.
Vet nån varför det är sån retardness på att släppa de övriga europaspelningarna? Hiphop spelningar i London kan vara det blääääigaste som finns. Ldn-publiken är så jävla bortskämd och skiiiiiittråkig. hellre åker jag till Paris eller Köpenhamn. ge mig paris! ge mig köpenhamn!
Ge mig en tjej som är mindre berest och mindre nöjd över det faktumet än Anaugh! PZ
soulable Va?! Varför måååååste du vara dryg? Min erfarenhet med konserter i london då större artister spelar är att det absolut inte finns nån slags uppskattning eller skön vibe alls bland publiken. Ex: Lil Wayne körde endast 3 låtar för det där med flaskan och sen så ska hela publiken tjafsa och han kommer inte tillbaka Ingen fångar Method Man när han stage-divear, haha När Kidz In The Hall uppträder skriker publiken om Clipse och när Clipse går på har hälften gått. Och Premier fick en joint på sig ,haha fast mindre spelningar är alltid fantastiska där.
Oj, kom inte ens ihåg att jag skrivit min spydiga kommentar. Ber givetvis om ursäkt?? Fast vem skulle INTE kasta en flaska på Lil Wayne, jag skulle! PZ
Moderator
2008-09-04 15:18
Hur blir det nu då?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Premier lär väl inte lackat, eller var den tänd? Fick höra om amsterdam innan, men det händer ju nog absolut inte, hur är det med london då, kan det ske? vart är infon?
Fan, fan, fan vad besviken jag är..
www.unt.se/musikbloggen
Det är nog för sent med promotion om det ska vara 20e september. Kanske blir senare i höst. Vem vet.
Lägger upp info när jag vet mer, vi får info direkt på Livefeber när sånt här blir officiellt men hittills har vi inte fått höra något alls.
•pave paradise•
Bokat för Stockholm också.
•pave paradise•
att dom kommer till stockholm e ju helt flippat....
jahaaa. shit det visste jag inte. Fan va på!