I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beat Street Presenterar: Ison & Fille @ Satin,Örebro Fredagen 21 Mars!

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

   

2008-03-13 20:15

Beat Street Presenterar: Ison & Fille @ Satin,Örebro Fredagen 21 Mars!

Okej… Vi ljög. Beat Street är inte dött. Inte för två kvällar i alla fall. Vi kände att vi inte gjorde allt vi satte ut att göra den första vändan, så vi grävde upp liket, och dressade det till en formidabel och sexig zombie. Och vi bjöd in Ison & Fille och Million Stylez att fira återfödelsen med oss. Lagom runt påsk och så (inte för att vi jämför Jesus med en zombie, men ni fattar grejen med återfödelse… oj, bäst jag håller käften innan jag säger någonting riktigt dumt här…)
Ja, gott folk, ni hörde rätt! Ison & Fille och Million Stylez! De förstnämnda kommer vi bjuda upp till dans den 21:a mars på Satin, och den sistnämnda den 3:e april på Mitt Andra Hem. Det kommer bli två gaaalna veckor!

Frågor och svar angående Beat Streets tillfälliga återfödelse:
F: Kommer det bli tungt?
S: HELVETE JA!

F: Kommer det bli sexigt?
S: Bet your sweet ass att det kommer att bli!

F: Vad kommer det att kosta?
S: 120:-, SOM HITTAT!

F: Ska jag ta med mig alla mina kompisar?
S: Om dom gillar att festa och skaka rumpa!

F: Vilka spelar skivor, och vad blir det för musik?
S: Gordito och Youthman spinner plast, och det blir en sötsur kompott av hiphop, RNB, dancehall, reggae, soca och allt det där som gjorde Beat Street till Örebros bästa och sexigaste klubb genom tiderna!

F: Fixar ni efterfest?
S: Nej, det får ni göra själva, men vi hänger gärna med!

F: Hur gammal måste man vara?
S: 18 fyllda år!

SAMMANFATTNING:

Beat Street @ SATIN, Live on stage: Ison & Fille
SATIN Fredagen den 21:a Mars
Entré 120:-
Ålder 18

Beat Street @ MITT ANDRA HEM; Live on Stage: Million Stylez
MITT ANDRA HEM, Torsdagen den 3:e April
Entré 120:-
Ålder 18

VI SES DÄR, Y’ALL!

http://boomwahdis.blogspot.com