Haha jag flyttade till rätt stad..!! See you there. Förfest/efterfest i Flogsta låter bra;) my hood
här får du lite kärlek
Förresten, jag har hört att man kan köpa biljetter på Musikörat i Uppsala. Någon som vet något om det?
här får du lite kärlek
Kep: Mitt med! Ha fest dudå! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
soulable höghusen eller låghusen?
här får du lite kärlek
Låghusen!
ska se mos def fan=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Härmed inbjuder jag er som ska dit på liten förfest/gathering i hus 4! Eftersom det börjar runt 19-20 tiden så är det inte värt att supa innan det, så jag föreslår att vi bara tar det lugnt med några öl och massa Mos Def musik. Vi kan väl säga runt halv sex... Anledningar till att inte supa dig full innan detta: - du kanske inte ens kommer in - du kommer inte minnas en bra upplevelse - det är för tidigt på kvällen ..ok, jag ska vara ärlig, jag vill inte ha massa fylledrägg i korridåren...det blir jag som får städa då;)
här får du lite kärlek
Lurre!
oki en sjuttis och en liter mjölk hemma hos kepish innan deffen ;)
AIK
Är det OK att röka Cigg på förfesten?
Redaktionschef
2007-11-15 04:04
jag kommer lätt på förfesten ... :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
lazrak kulkul.. Nemen spännande hörrni.. vad har jag dragit igång:)
här får du lite kärlek
vet inte vad du dragit igång.. men jag dyker iaf upp (nåja ska inte lova för mkt) med några städade men röjjiga studenter.. alla kan påvisa att dem är uppväxta i u-a om det hjälper :p
AIK
Kepish: Vad kostar inträdet till förfesten? PZ
soulable ett glatt humör och skippandet av en dålig attityd;)
här får du lite kärlek
Redaktionschef
2007-11-15 22:45
jag kan ta med whoa-stickers som fredsgåva :P
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ooh tungt.. alla will ha en whoasticker på sin laptop eller på labrocken på bmc ;)
AIK
var kom dubbel-v:et ifrån ?
AIK
Kanske kan stå för några damer.. Om ni nu inte vill ha det strictly guys night?
maybe you might be more than just a one night lady<br>
slappt att slippa korvfest
AIK
L-Burna ehm... jag är tjej! haha
här får du lite kärlek
peppen är hög! efterfest då? orka pallra sig ut till landsbygden (floggan el kantorn)... Har ingen lust att styra upp efterfest inne i stan...lite mer uppstyrt kanske...bäverns gränd??
((carrer de rosa-casa de locos 2004))
Köpte biljett idag, blir tungt!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
vi ses där big time
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Redaktionschef
2007-11-23 02:09
yeah nu är biljetten köpt :)
finns det många biljetter kvar?
Västkust Rockerz
Ledighet och biljett kirrad, Jävla bra det blev :)
New Zealand Why not?
uppsala, fan vad kass. är det nån som mot all förmodan ska köra och åker förbi halmstadtrakten på vägen upp så agerar jag gärna reskamrat.
Vad är det här, någon form av slogan?
Jag har biljet!!!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Nån som vill köpa min biljett??? Finns i Falun, annars skickar jag den som ett brev genom posten! Pris: 225 = 100 kr billigare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som ska från Uppsala till Sthlm efter konserten och har en bilplast över? - Söta rara hör av er till mig! :)
Tåget kostar typ 60 spänn och tar 40 minuter till stockholm.. Stationen ligger typ 2 minuter från konserlokalen
finns det alltså absolut ingen som har typ 4 biljetter över? väntade förlänge med att köpa :( och om vi kommer iväg så finns det en ledig bilplats :D
sista tåget går precis efter 23 och då ska det vara över. Lazee är förresten förband på lördag.
Var har ni hört att det inte finns några barer öppna på konserthuset? Har kollat med dom nu och det finns barer med öl, cider och vin. dock säljer de inte starksprit. men det borde ni väl klara er utan? Så nu var den nöten knäckt!
Kommer absolut säljas öl/vin/cider i baren, men självklar under leg.kontroll. Vi öppnar dörrarna 19.00 och stänger 23.30. Sen får festen fortsätta någon annanstans. Ses på lördag då!
Yooo biljetterna e slut på ticnet skulle uppskatta om någon hör av sig om de kan fixa på något sätt????? peace out
fan va fett det ska bli fan=)..
gör vad som helst för biljetter!! om det är någon som har biljetter över så hör av er! är det någon som vet om det säljs biljetter utanför konseren?
Tur att man köpte i tid då, haha. ^^
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Producent
2007-11-28 13:37
Hör av er till mig med!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jag har ett bokningsnummer för två biljetter till övers, först till kvarn!
Under eftermiddagen så släpper vi upp 100 biljetter till! Håll koll på www.ticnet.se.
En kompis till mig har köpt två biljetter för mycket och säljer dem nu för 385 kr styck. Bara att höra av sig om någon är intresserad.
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
finns ett fåtal biljetter kvar på ticnet för dom som är sugna.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Fick just veta att Mos Def har landat i Oslo inför kvällens konsert där.
är det någon som ska åka bil till och från uppsala på lördagen? tänkte om man fick samåka med någon eftersom alla bilar som mina kompisar ska åka med är fulla och dom har glömt bort mig som vanligt.... hör av er så fort som möjligt om det är någon som har en ledig plats i bilen:)
/Diana
imorgon kväll så blir det fett soft !!