I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-02-01 11:33

Rab Battle!

Rap battle!

Shuu!

Jag ska försöka starta en rap battle på Sliperiet i Örnsköldsvik och jag söker rappare till denna battle. Jag siktar på att ha mellan 10-20 eller 20-30 rappare som ska möta varandra. Regler kommer att komma upp när hemsidan är klar, Om ni är intresserade så är det bara att adda mig på msn: [email protected]. Och skriva att ni är intresserade, Priser kommer att komma upp sen,

Men inträdes priset är nästan spikat men alla som ska uppträda kommer in gratis.

För dem som inte ska uppträda så kommer priset att landa på mellan 50-70kr. Och då så kommer vinnaren att vinna en del av inträdes pengarna. Det är inte spikat hur stor summan blir men om det blir fullt eller nästan så kan det bli mycket pengar.

Skriv till mig på msn om ni vill skänka något pris också! Jag tar inte med dåliga battlare för att jag vill göra en tävling som har hög kvalitet.

Jag söker också efter några som är bosatt någonstans runt Örnsköldsvik som kan hjälpa till med att fullfölja denna idèn och dröm jag har. Skriv till mig på min msn då också.

msn: [email protected]

peace.

Peace im out!