Ludvika | 3/11 - Goldrush goes L-A
Goldrush goes L-A Haffas, Ludvika Insläpp 19:00 Åldersgräns: Från årsk 9 Entré: Gratis!!Kung Henry ( Uppsala )Ragin Goblins ( Borlänge )CK ( Stockholm )SAMY (Ludvika) ppp..peace
www.goldrush.se
va fan dj slipmats och stonedef då? inget jam i ludvika utan dom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja eller UUK crew!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
4 rätt schyssta akter och det kostar inte en krona o komma in!
-ALI-: Dom är välkomna o kicka under open mic!
Trist att du inte läser mitt svar
Shiet vilket tjat om dom, varför inte nöja sig med det som blir å komma å se lite feet hiphop:) Nice med jamet iaf:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-ALI-: Lineup var ju redan spikad så.
-ALI- P18: Om du varken gillar Oss eller några andra ur line upen så dont bother. Det är ju open mic, the hassle kan köra sin grej där. Det är inte Dalarnas största Jam precis, det kommer större spelningar i Dalarna där dom kommer spela. Good spirit dudes, hoppas på mycket folk!
RAGIN GOBLINS-TRAVELLING FREAKSHOW finns tillgänglig via CDON.COM. Get Your copy NOOOW!
Vi i The Hassle kommer definitivt kicka på open mic. Speltillfälle såklart :) Ragin Goblins och Kung Henry får man inte missa, kommer bli tungt! Och mer av oss blir det ju som sagt. Blir fint det här!
-ALI-: Faktum är att du lät personliga intriger med SAMY går ut över detta.. Red ut saker med han istället för o sitta här o slänga ur dig massa kommentarer om vilka vi bokar o vilka vi inte bokar. Få visar upp den energin på scen som CK gör.. Visa lite glädje istället, Ragin Goblins i Ludvika förfan
www.goldrush.se
aldrig varit på haffas, men det är litet iaf? kanske är schysst.. kan ju hända att det är svårt att dra dit folk till ludvika också från andra ställen, många som inte skulle orka åka här från falun eller ludvika. så då är ett litet ställe cool
När jag var där sist var det för stort istället, 59 times the pain med typ 13 inbetalande.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Messo P21: Haffas duger finfint till denna grej kan inte tänka mig att det skulle komma mer än 150 pers det har ju typ aldrig varit fullt på haffas
www.goldrush.se
I'll be there! The Hassle och Ragin Goblins blir fett! Peace!
FHEDTO: haha! 59 times the pain och bara 13 betalade?! Det är fan riktigt pinsamt!
www.OffbeatFuckYeah.com
Loniize: Ja verkligen, där har du Ludvika i ett nötskal, är det inte postpubertal trots inblandat, t.ex att äta mackor på nykterhetsförbundet samtidigt som man har metaamfetaminer i kroppen samt 1,2 promille alkohol, så kommer dom inte.
-ALI-: Märkligt, att han säger så då?
www.goldrush.se
-ALI-: 3 inlägg på raken, pratar du med dig själv eller? Låt The Hassle prata för sig själva istället. sluta gråt ut i tråden, vill du nått så släng iväg ett mess
det är hiphop med bråk, mah.. hehe skulle gärna lägga tjaffs åt sidan och skita i det hela och vad som hänt.. men men. tror kvällen blir skön hur som helst, och open mic blir grymt! Ragin och Henry kommer vara feta
lets stop the tjaffs and compose good music for the masses
fuck vilket tjafs det var här da ;P haha, peace alla!
www.samyprod.com
jag och merparten av min familj och några släktingar kommer! (på riktigt alltså)
i can't see the point of patient love when everybody wants to get fucked
The Hassle kör inte på open mic pga skada och sjukdom. Men det blir nog ett grymt jam iaf :) Och vi kommer ju köra i framtiden ändå, även om det här sket sig på lite olika sätt nu.. Håll utkik efter The Hassle framåt! Och missa det inte.
Någon från FALUN som ska dit idag? JAG BEHÖVER SKJUUTS :P
Tåg lr Buss ffs! :) Ses på haffaaaas!
CK - man blev så glad av hans energi på scenen! SAMY - ganska ok, trots andra framträdandet. Ragin Goblins - underbart, synd att ljudet var som det var! Kung Henry - KUNG FFS! sjuuukt bra. Det tråkigt med så lite folk... =/ Fler hiphopjam, tack!
CK,s energi var helt underbar..... Vårt uppträdande blev ju inte helt 100 men helt okey, kunde gjort bättre och shakat loss "lite" mera om man säger så =) men men... najs med hiphopjam iallfall...
www.samyprod.com
jag säger som moppetrim, inget ludvika jam utan dj slipmats aka pussy-cut och dj stonedef. får man hoppas på att uuk, breaks och cp:s dukmålningar kommer att hänga uppe... (?)
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Håller med en bit upp, lam publik och lite folk.. Han tyvärr inte se ragin och henry heller då jag skulle med bussen hem, men jag hörde att dom var riktigt tunga! Vilket är bra.. CK har massa energi, men tycker inte han är bra alls. Blev ju lite överflödigt med en så liten stillsam publik hehe, det är väl synd.. Sen kunde jag inte hjälpa att bli lite irriterad när han rappade över Mr. Oizo - Flat Beat låten, klassisk och grym låt, ingen rap på den tack hehe :)
Förlåt, men... ni sitter o klagar på publik var ni inte själva publik?
1932 var publik så länge jag kunde, men hann inte se något bra innan jag skulle dra.. man vill ju inte stå ensam framme heller, om man nu hade diggat det.. samy och ck är inget i min smak tyvärr
"ludvika i ett nötskal"
Messo: Det jag menade var ju att du själv var publik? snacka går ju, likxom
E laget runt nästa gång vid inträdet så löser det sig