I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Norrköping | 22/9 - Xeilon samt Lill-Rick LIVE!

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2006-09-18 01:17

Norrköping | 22/9 - Xeilon samt Lill-Rick LIVE!

Som en liten smyguppvärmning för Lördagens storpremiär för Klubb Ruckablaow så kör jag och Lill-Rick lite låtar live på Teaterbaren på fredagen.

Jag har med lite gäster bl.a. Niprone som kommer lägga lite verser och så vidare.

Vidare lirar jag plattor hela kvällen och det kommer luta åt en hel del svenskt samt boombap tror jag.. Samt såklart lite hits att dansa till fram på senare timmarna.

Gratis inträde.
18 år
Teaterbaren (på hörnet ovanför palace)
Flyer

Syns där!

| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2006-09-18 11:44
teaterbaren är nya svea skeppet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-18 12:05
njae, lite mer classy va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-18 23:03
hahahaha.. Skillnaden från sveaskeppet är väl typ att teaterbaren ligger perfekt för att festa på innan man ska vidare ut, luktar gott, kan blanda drinkar, har stammisar under 35, är över jord, har bra musik, trevlig personal och dessutom betalar ut pengarna dom lovat till dom som uppträder!!

shynee: Jag har inte kört solospelning där innan. Lill-Rick har kört  där en gång innan. Men vi har haft livegrejer där flera gånger förut och jag har djat där en jävla massa gånger nu.

2006-09-19 08:08

On point xeilon...

Santa, hört talas om sarkasm?

2006-09-19 11:23
diffused

no shit, har du?

2006-09-19 13:11
det ätr väl klart jag har, är ingen troglodyt

2006-09-19 14:08
svea skeppet var la sunk teaterbaren  ligger ju bra.

2006-09-20 21:51
EVP: my point exactly. Teaterbaren är the shit!
Jag menar.. vi är där?

2006-09-20 23:20
Xeilon sitter du på teaterbaren och surfar? :P