Borlänge|9/9 Glidish,FHTEOD mfl.@Gula Huset
Catapults Entertainment bjuder till fest på Gula huset , denna gång under baneret Keep On Grinding . Artister: Glidish Follow Him To the End Of the Desert Flöde På Smeten +Open Mic Insläpp: 19.00 Inträde: 40:- förköp:30:- För biljetter kontakta mig här på whoa......
Catapults Entertainment
skate fest??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nope ingen skate såvida nå¨n tar med sig en skateboard och sätter igång och skatar...grinding kan också användas som ett uttryck för att skrapa ihop pengar..en grinder...en person som med andra ord skrapar ihop sitt levebröd på diverse småfuffens sätt
Catapults Entertainment
nää, grind-ing är väl när man hänger på låset eller på grinden, liksom bara för att man är sugen på att få komma in? det är grinding för mig iaf =)
http://fredpajorden.com
För mig är grinding ett ord som är med i baneret till vad som låter som en grym jävfla fest! Hur länge kör vi?
www.OffbeatFuckYeah.com
tills vi stupar.....
Catapults Entertainment
Tyvärr så har Glidish blivit dubbelbokad och ska spela i Karlstad under samma dag men ny akt kommer att ersätta honom.... Mer info kommer sen
Catapults Entertainment
Istället för Glidish so kommer Faluns stoltheter The Hassle att köra... Niceness.....
Catapults Entertainment
The Hassle har ställt in men vi kommer att ha en Hemlig akt under kväller som kommer att kicka
Catapults Entertainment
Finns juh en viss person här som inte kan stå ut med tanken att den finns andra hiphop gig än hans egna och sätter käppar i hjulen... Tragiskt att finns vissa som hindrar folk från att ha trevligt bara för att man själv inte står i centrum. men men detta är fixat nu som kom dit och lyssna på soft musik och njut av livet.... piis
Catapults Entertainment
Fan låter som en fet fest =) där kommer man garanterat vista sig.
The Hassle
Vart ligger Gula Huset?:P
Gula huset ligger vid Gammelgården, strax över vägen där. Stort Gult Hus
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Kommer bli the shiznik so dont miss it!
Science Genius Girl
Got tickets eyyyy......skicka ett mess ifall ni vill köpa av mig...
Catapults Entertainment
Har hört envisa rykten om att det kan finnas billig öl till salu där också...men som sagt bara rykten......
Catapults Entertainment
nim-L: jo, styr upp öl så glider man förbi en sväng ^^
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Öl kommer att finnas till en mindre peng....
Catapults Entertainment
Det kommer blir drag ja lovar...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Om inte annat Jävligt roligt!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Om det ens blir i närheten av FHTEOD's spelning på Seaside festivalen kommer snubbarna på ISS rymdstation få se ett tak komma flygande!
www.OffbeatFuckYeah.com
Sant som fan!
Från DD: Follow him to the end of the desert Politik och hiphop sitter som ihopklistrade. FHTEOD från Gagnef är inget undantag, utan rappar om George Bush och politiker och liknande. Det som imponerade mig med det här bandet var att de faktiskt spelade på lite instrument på scenen, istället för att bara ha en DJ som kör en bakgrundsslinga till varje låt. Jag tror aldrig jag hört ett trumsolo i en hiphoplåt, åtminstone inte ett framfört live på scen. Det verkar som om de har roligt när de spelar, trots att de av någon outgrundlig anledning valt att spela maskerade i rånarluvor. Töntigt om du frågar vissa. Coolt om du frågar andra.
Töntigt om du frågar vissa. Coolt om du frågar andra hahahah fan va grymt hoppas att det är heavy som skrivit det där??????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har svårt att tro det då han spelade med mimikry samtidigt, men just den raden låter som han. Han tycks ha en egen copycat på nöjesredaktionen?
eller en ghostwriter?
Shit, Spooky stuff.
SideKick Samael har varit i Tyskland och inførskaffat billig øl,kommer till sverige på søndag och ser till att alla tørstiga får sitt den 9 September
Catapults Entertainment
Låter som om man mår dåligt den 10:e september?
ska bli gott med öl och musik
hoppas alla som kan kommer dit!
Its Tricky!
Ska bli gott med lite öl sådär på Lördagskvällen
Var där eller dö ganska långsamt,ungefär som flugor på en köttätande växt...... Ni behöver detta!!!!
dont even attempt to go there!
Ska vi sätta upp lite afficher på stan också?
www.OffbeatFuckYeah.com
Nja, vi kör nog på mun mot munmetoden...
IMORGON!
fan, ja e sugen...men blge e så läskigt! lilla jag kommer bli våldtagen och uppäten!
Imorrn blir det av..
Catapults Entertainment
knork du måste ju komma.. annars vet jag inte vad som händer:P
Its Tricky!
det som händer är att det ligger en lite dyster stämning över lokalen...folk kommer vara ängsliga och flickorna kommer gråta floder...men festen går vidare, och när det drar igång finns jag kvar som ett lyckligt minne i folks bakhuvuden...nä ja vet inte...ja kanske kommer om ja hittar nån lika ensam själ att åka dit med...annars önskar jag alla artister lycka till, och jag önskar alla gäster en trevlig kväll!
Ljudet är inkopplat och bärsen står på kylning....nu är det bara att börja festen...
Catapults Entertainment
det är ingen som tar en avstickare till leksand på vägen dit?! kollektivtrafik skrämmer mig...
Ragin Goblins kommer direkt o spelar på gula huset efter karlstad Soo be there!
i`m watching you
precis som mysticalliquid säger så kommer ragin goblins att uppträda runt klockan 12! BE THERE
Yeah...tack för ikväll...kul att det kunde komma så pass mycket folk.Syns 6 Oktober . Hade så gött....
Catapults Entertainment
Synd att mina poatissnacks tar så lång tid på sig att bli klara, men jag stavar som en gud trots att jag är berusad
kul kväll!
fet kväll, kul att köra och se alla köra! skön stämning
heh....Kul som fan att Ragin Goblins också passade på att komma förbi och kicka, trots att dom kom direkt från en annan spelning i Karlstad... Big up till alla som kom och såg till att det vart en lyckad kväll och ett stort tack till alla artister som körde.
Catapults Entertainment
grymt kul!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee