Haven't found a way to say Fuck You politely!
Nej är det sant?!? Koolness..
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
WHAA! sjukt oväntat. big up!
Myspys! Billigt med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galet med både buju och assasin på en och samma klubb. nått säger mig att det kommer bli röjjigt.
Och för 100 spänn! Wicked.. Men vänta några veckor så kommer väl homolobbyn och stoppar det hela, som när han skulle spela i Malmö för nåt/några år sedan...
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Bara han kör BOOM BYE BYE så är jag nöjd.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Så sjukt jävla fett..Någon som vet om det är åldersgräns? Står det inget tar jag förgivet att det är 18 :(, fan att missa en sådan grej.
Vad är det för ålder på Pluto? Åldern är onsdagar, 18 år, fredagar -87, lördagar, -83. Antar att de gränserna gäller även för den spelningen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla kefft.. :( Tack btw.
Ojojoj såhär stolt har jag inte vart över att bo i Västerås sen La Bouche spelade på Pluto.
så nu var biljetten köpt också
BIG UP LION som fixar den här feta kvällen i v-ås!
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
Han ska spela nånstans med assasin oxå
Ser honom o Assassin i Köpenhamn dagen innan.
Assassin har tydligen problem med visum så det verkar som han inte kommer!!
First Class Sound
Nya uppgifter Det verkar som Assassin problemet är löst så förhoppningsvis kommer även han till Pluto som planerat!!!
First Class Sound
Jag skulle inte gå om jag var er, om ni inte stödjer hans texter dvs. Han skriver om att typ bögar är dumhuvet och det väljer iaf jag att inte stödja
DgÖ
Pillerillan Han skrev Boom boom bye för 10 år sedan!
http://www.iamthereasonwhy.com/
Pillerillan Vad jag förstår så skulle du iaf inte komma in då du är 16 år!? Han skrev alltså låten när du var 1 år och du uppmanar folk att inte stödja konserten? Jaja det är tur att du inte är äldre så du slipper att inte stödja konserten! -- Lion
First Class Sound
pillerillan vafan gör du på ett hiphop forum? massa rappare som säger "fucking faggot", och inte gillar homosexuella har de blivigt problem i västerås om buju som i sthlm?
Red Motion Music
problemet handlar inte om när han skrev låten, utan om att han fortfarande kör den. jaja. ska inte bråka. hoppas ni får en kul kväll!
Its Tricky!
nån lääär ju nito honom.
Fred mellan folk - Krig mellan klasser
NITA!
Pillerillan F16: Nämn någon rasta som tar gärna tar en kuk i röven så får vi se hur mycket reggae du stödjer över huvud taget. Jag jobbar tyvärr så jag har ingen möjlighet att gå
Det handlar väl inte om vem som vill ha kuk i röven och inte. Det handlar om folk som skriver låtar om att man ska stjuta homosexuella i deras "böghuvuden". Kan inte komma på såå många bättre tillfällen att starta en redig krogfight på.
impicit Det står på boknings kontraktet att han inte får köra den låten. så att han fortfarande kör den? gör din hemläxa istället
Red Motion Music
Jag såg dem i Köpenhamn igår i en sjukt svettig rockklubb. Assassin körde lika tungt som förväntat tycker jag, men kunde hållt på lite längre. Saknade några feta låtar spår som big jeans riddim mm. Buju höll på desto längre och drog av en hel del väntade klassiker (hills and valleys m fl) blandat med lite nytt. Bandet spelade okej och levererade ett par schyssta dubpartier. Den där riktigt riktigt feta känslan infann sig aldrig tycker jag, kanske för att jag hade sjukt höga förväntningar, men det var trots det en mycket bra konsert.
Shu! Är det nån som vet om det e absolut nödvändigt att ha förköpt biljett till Buju ikväll?? Shiii..har inte hunnit fixa men vill hooka!!! Peace!
Nah, dom säljer i dörren också.
0034
QD: Var / är du i Västerås?!?
rememba seh god nah sleep
www.myspace.com/juniornatural
finanser vaddå, var ras shilo och new kidz också med i danmark??
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Inte Ras Shiloh. The Shiloh Band och ja, New Kidz var med också...
First Class Sound
yeah New Kidz var riktigt fet..
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0