Sundsvall | 31/3 - Hiphop på Pipeline...
Det handlar visserligen om ett ynka uppträdande. Men bättre än inget. Jag och Tobey i Tungviktarna fick ett frestande erbjudande från Studiefrämjandet om att hoppa in och fylla upp en vakant plats vid ett arrangemang som heter Reclaim the stage på Pipeline. Det lär vara mest hårdrockare som ska köra där, men det var tydligen inte meningen att det skulle bli en specifik hårdrocks-kväll. Vi har iaf sprängt oss in bland de långhåriga och det är alltså fredagen den 31/3 kl. 21.00 som vi ska uppträda. Mer info om ni klickar på länken ovan. Dyk förbi vettja!
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Vi står alltså INTE med på några posters eftersom vi blev tillfrågade alldeles nyligen. Nämligen igår.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Nice! Inträde?
här får du lite kärlek
Hehe, som jag skrev: klicka på länken för mer info. 60 spänn för både medlemmar och icke-medlemmar. :) Där har vi väl iofs det stora hindret. 60 spänn för att se en akt. ;) Men försöka duger ju. Folk vet att det händer nåååånting iaf.
...och då skriver jag till er som bara är intresserade av hiphop. Finns säkert folk som kan tänka sig att se andra band den kvällen, vad vet jag.
jihooo! Bara det är värt inträdet! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe, yes man.
Priset kanske var i saftigaste laget för att bara se er. ;) Men kör ni Sommarplågan och Kaxiga så är jag given där!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ät-skit-snabbt P0 Det är inte första gången..
här får du lite kärlek
Hehe, så ni säger. Risken är att vi inte hinner repa så mycket innan... haha, får fristajla halva uppträdandet elle nåt. Nee, det ska nog går bra. Friday = heavy day... both metal and weights.
Jag finner det lustigt att det var så många som klagade på att det var lite hiphop i Sundsvall, Pipeline framhölls som ett drömställe osv. Och få, väldigt få, skriver i den här tråden. Att döma av hur mycket folk klagade förut så borde dom gå i taket av det här. Men, det är ju bara ett band. Lugnt Sundsvalls bästa på att köra på svenska, men vafan, varför supporta dom? Mmmm. Ja se folk.
Är inte studentfesten samma dag? är lite trisst om de krockar,,,.
70dagarsfesten eller 65 eller vad det nu blev. för att förtydliga vilken jag menar
samma dag jo, därför blir det soft att se tungviktarna först sen bara gå och supa swöönder
Hehe, mmm, det kan ni ungdomar roa er med. Jag tror inte jag får ta med mig rullatorn och dialys-maskinen in på något sådant.
Här är de exakta speltiderna om någon är intresserad... Fredag Scen 1 20.00 Blackbay 21.00 Tungviktarna 22.00 Endflow 23.00 Ingnis Scen2 20:30 Cecilia Englund 21:30 Hägga Lördag 19:00 Great@ 19:50 Chaotic Imps 20:40 The Vol 21:30 Eye of Mary 22:20 Unborn 23:10 Sangha Operator Scen 2 20:10 Alexandra Sollén 21:00 Carl-Fredrik Jensen 22:00 Simon & Patrik
Jag lovar er att Pipeline kommer snöa in innan morgondagen. Hehe, att inte vinterhelvetet kan ta slut snart.
jag tar pistmaskinen in till stan, ses (:
va hände? mkt folk?
Hehe, njaaa. Men d dög väl. Får passa på att tacka dom som faktiskt kom dit! Trots att det kostade så mycket som det gjorde. Klandrar inte dom som inte gick. Jag sjabblade till det några gånger, glömde text, men repade mig snabbt med lite fristajl. Tobbe skötte sig utmärkt.
tycker ni skötte er ganska bra..men det var bara 20 minuter för 60 spänn! :( ..kändes lite lamt..plus att ha en broder dragandes med sig som var helt övertygad om att man kunde köpa "tungviktartröjjor"..I've had better days:P
här får du lite kärlek
Haha fan vad du klagar svenne! ;) Det var ju roligt!
Ja vi säljer Tungviktartröjor på Carlings och Team Sportia. Det har vi gjort i 2 år nu!
mm bra då vet vi
här får du lite kärlek
Haha, nej då! Vi sitter hemma och syr dem själva ;)
Det var fett!!
http://www.myspace.com/quizze
yee roligt att höra! blev några f-ups dock! men men :D
Kul att enda gången jag någonsin är och kommer att vara i Sundsvall var vi istället på nåt skit ställe, Choppers? Fruktansvärt!
Jag vet bäst. Stolt medlem av Jag gick inte upp i morse, men åt deg crew!
Hehe, ja, Coppers suger. Även om vi spelade kort tid å det kostade en del att gå in på Pipeline så hade det nog varit roligare än Coppers. :)
Jag tror att allt varit roligare än coppers! :)
Jag vet bäst. Stolt medlem av Jag gick inte upp i morse, men åt deg crew!
Jaa, nu verkar det som att Tungviktarna kommer att uppträda på Domsaga på fredag, den 21/4! :) Brukar vara 5 kr inträde då det är "demovision". Men sen spelar vi i typ 15 minuter eller nått åxå. Mer om det senare!
Vad är det för fel på dig??
One chapter a day