Dizzee Rascal 26 Nov på Debaser, Sthlm
Festligt värre!
vart ligger debaser? sthlm?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Fyfan va fett! Ska lätt gå, har väntat på honom på hur länge som helst. På hultsfred märkte man att han e grym live. Debaser ligger precis vid slussen (stockholm)
ohh jag vill ! så jävla bra va han på hultan
mjao!
Yes hann bara se en låt med han på Hultsfred för han krockade med The Roots och på Roskilde körde han samtidigt som Santana så detta kommer perfekt! Kommer bli feting drag!
fa nfår se om man firar sin 22års kalas där då :D KNOCK KNOCK
fan vad värt! skall icke missas! på favvoklubben och allt :D
så jävla grymt på hultsfred. kommer lätt vara där. bifoga gärna källa någon.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
kommer han inte till malmö, lr. åtminstonde köpenhamn???? nån som vet, va? va? va? damn it, help a doggy out pleeeassee!!!!!!!!!!!! somebody, anybody... hehehe hojta tbx om nån vet
Voilà, c'est Tréz Bien...http://www.geocities.com/icebergslim3578/Sl ap.JPG
Moderator
2004-09-28 12:13
Oj oj oj! Han måste lira nånstans söderut också. kph, malmö, lund... eller nått... så hett! svängde som fan i hultsfred. skulle vara schysst att få se honom igen när man är lite mer i tillstånd att röja.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
bara det inte blir intällt o sånt bullshit! känns som att det blivit så på sistonde när det kommer någon riktigt fet artist man vill se.....
NJa, tror INTE det blir inställt. Det är annorlunda med europeiska artister, det är bara de amerikanske som "brukar" vara fittor å ställa in
meeeen, tänk på oss göteborg :/
baeng
vi gbgare får åka upp till sthlm eller hoppas på att fatmilk tar in honom, det e juh runt samma tid som har fatmilk :)
Dizzie är före sin tid, helt klart - Hiphop och många andra genre håller på att dö som fan (skivbolagen droppade sina dancehall artister lika snabbt som de stressade med att signa hela jamaica) och artister som skilja sig som dizzie är helt klart värda cred.
// Tänk Positivt, Va glad och håll käften. :) UNG 08 SPECTRUM! 16 - 20 AUG PARTY PARTY!
Toastare
2004-09-28 22:41
Då blir det en trip upp till sthlm då!
Jag skyller allt på Emma!
d e 18 på debaser eller?
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Jag hörde det på P3 häromdagen, men jag hann inte höra vilket datum. Cool!
big ups. och sånt.
Isons_tänder P17 yes, det är 18 år på Debaser...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Vad jag vet så är det 20 i alla fall på helger
Vet nån om han kommer då? asså till Malmö, Lund lr Köpenhamn? snällaaaaaaaaaaa.
Voilà, c'est Tréz Bien...http://www.geocities.com/icebergslim3578/Sl ap.JPG
Grymt som fan. Jobbigt att man inte kan köpa förköp dock.
Vad jag vet så är det 20 om man inte är medlem. Hoppas att jag har rätt. Eftersom jag inte fyller förrns i december kan jag inte unna mina tidigtpååretfyllande vänner att gå.
Bwhuaaaaat?!?!?? Snälla nån säg ifall han kommer till Malmö eller Köpenhamn! Dizze Rascal come down like snow, with freezin cold flows like Moscow ...
ptolemajo det e för att du e en bitch viktor. fuck you doggy
fcuk spleling
det är bara 20 på debaser när det är Fritz's Corner på lördagarna..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Fredag 26/11 ACCELERATOR - DIZZEE RASCAL 100:- Inget förköp. 20 års åldersgräns 20:00-03:00 www.debaser.nu Synd.. jag som tänkte gå.. aja.. får vänta ett par månader till så.. :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vikken sida går man in för att boka biljetter till köpenhamn spelningen?
fett ska lätt dra dit, kommer nog bli ent revlig kväll. hoppas bara att debaser har investerat i en garderob, det hade dom inte sist jag var där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nån som vet vart i köpenhamn? hoppas loppen
Webmaster
2004-10-13 18:34
Jag blev supersugen .. :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Moderator
2004-10-13 18:58
mr-t står högre uipp i tråden.
www.vega.dk !
kommer bli så galet fett! ses i DK!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
De är väl tveksamt om ens Dizzee kommer bli insläppt han är ju fan knappt 20. Förstår inte redigt grejjen med att ha 20 års gräns på nått sånt här för folk går väl dit för musiken och inte för nått annat och då borde 18 eller 20 knappast spela nån roll! Aja ska försöka ta mig in på nått sätt iaf
klabbster För att det är en klubb, och för att artonåringar är asjobbiga?
det kommer bli jobbigt å kallt å stå i kön, hehe nån som vet hur många de tar in på debaser, jag har dålig koll på stället, men har för mig att det va väldigt litet.. fan att de inte har förköp
Inget förköp! Det suger ju om man ska åka upp efter jobbet... Får la se om man kan ta lite ledigt å va där någorlunda tidigt.
anyway kommer bli super nice!! kul kul
hittade inte åldern i dk. dessutom, måste man fixa "ebillet" för att köpa biljett eller går det att fixa på något annat sätt?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
mm precis finns det nått annat sätt? måste finnas för fan!!!
Shit P19: det är 18-års gräns i danmark, men där är dem aldrig hårda på legitimation så det är värt ett försök. du får fixa biljett via internet eller helt enkelt glida över till dk och köpa, ett annat alternativ är att du chansar på att betala i dörren. ses i dk/vega!
Virginity is like a ballon, one prick and it's GONE.
Äh men fuck dat. Tur att man såg honom på roskilde. Hade iofs varit kul o höra lite från nya albumet live. Hoppas inte man missar graftin' Jaglan_Beta P22 Han heter Titchy strider... Kan väl öka listan med Dutty Doogz.
Är de hårda med 20 års gränsen på Debaser?
dizzee diz. kommer bli hett!!
Vad är det för fel på er sthlms folk, kan ingen svara på en simpel fråga?
fan varför kan han inte komma till gbg för :S
kitiku det är inget fel på oss, eller jag kan inte svara för alla men mig är det dock inget fel på... om det är 20års gräns på debaser så kommer dom nog vara hårda. pga det tryck som kommer vara.
papi Tack. Suck. Han borde varkligen komma till Gbg.